Η υποστήριξη της υποχρεωτικής χρήσης του συστήματος ABS Anti-Lock
Braking System σε όλη την ΕΕ και για όλες τις μοτοσικλέτες νέου τύπου
άνω των 50 κυβ.εκατ από το 2016 αντί το 2017 από την Επιτροπή Εσωτερικής
Αγοράς και Υποθέσεων Καταναλωτών- IMCO του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου,
έγινε δεκτή με ικανοποίηση από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA ) -
τον οργανισμό καταναλωτών που εκπροσωπούν οι 104 λέσχες
αυτοκινήτου-τουρισμού καθώς και 36 εκατομμύρια μέλη- οδηγοί.
Η Επιτροπή (IMCO) ψήφισε στις 5 Δεκεμβρίου 2011, την πρώτη ανάγνωση της έκθεσης.
«Οι μοτοσικλετιστές ακόμα εκτίθενται σε υψηλό επίπεδο κινδύνου στους δρόμους μα, ενώ οι τάσεις της θνησιμότητας δεν είναι ενθαρρυντικές.
Μειώνοντας την υποχρεωτική ημερομηνία εισαγωγής του ABS στις νέες μοτοσικλέτες από το 2017 στο 2016, οι ευρωβουλευτές έχουν κάνει ένα σημαντικό βήμα το οποίο εκτιμούμε ότι μπορεί να γλυτώσει 500 ζωές έως το 2020» , δήλωσε ο Jacob Bangsgaard, Γενικός Διευθυντής της FIA στις Βρυξέλλες.
Πρόσθεσε μάλιστα «Η καθυστέρηση της υποχρεωτικής εισαγωγής των συστημάτων Α B S δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με το επιχείρημα της διαθεσιμότητας ή του κόστους. Ελπίζουμε ότι όλοι οι ευρω-βουλευτές θα υποστηρίξουν αυτή τη θέση στην ψηφοφορία της ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στις 13 Φεβρουαρίου 2012».
Ως τεχνολογία ασφαλείας, το ABS έχει αμελητέο κόστος σε σύγκριση με το συνολικό κόστος μιας μοτοσικλέτας: Η FIA υπολόγισε με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, ότι το ABS κοστίζει περίπου 2% του κόστους μιας νέας μοτοσικλέτας 125 κυβ εκατ.
Η υποχρεωτική εφαρμογή των ABS, θα συμβάλει σημαντικά στη μείωση του κόστους, βοηθώντας έτσι ώστε να είναι στη διάθεση των καταναλωτών.
Τελευταίες αναφορές της FIA δείχνουν σαφώς ότι η έγκαιρη εισαγωγή ΑΒS θα σώσει μεγαλύτερο αριθμό των ζωών στους ευρωπαϊκούς δρόμους .
Yπολογίζεται ότι θα σωθούν περίπου 500 ζωές έως το 2020. Τα στοιχεία αυτά επιτρέπουν μια σαφή εικόνα για τα οφέλη της ασφάλειας που αναμένεται από την υποχρεωτική εισαγωγή του ABS για μεγάλες και μικρότερες μοτοσικλέτες. Επιπλέον, χρησιμοποιεί ως βάση η εθελοντική υιοθέτηση του ABS κατά 5% ετησίως, όταν δεν ήταν υποχρεωτικό μέτρο.ΠΗΓΗ.auto24.gr
Η Επιτροπή (IMCO) ψήφισε στις 5 Δεκεμβρίου 2011, την πρώτη ανάγνωση της έκθεσης.
«Οι μοτοσικλετιστές ακόμα εκτίθενται σε υψηλό επίπεδο κινδύνου στους δρόμους μα, ενώ οι τάσεις της θνησιμότητας δεν είναι ενθαρρυντικές.
Μειώνοντας την υποχρεωτική ημερομηνία εισαγωγής του ABS στις νέες μοτοσικλέτες από το 2017 στο 2016, οι ευρωβουλευτές έχουν κάνει ένα σημαντικό βήμα το οποίο εκτιμούμε ότι μπορεί να γλυτώσει 500 ζωές έως το 2020» , δήλωσε ο Jacob Bangsgaard, Γενικός Διευθυντής της FIA στις Βρυξέλλες.
Πρόσθεσε μάλιστα «Η καθυστέρηση της υποχρεωτικής εισαγωγής των συστημάτων Α B S δεν μπορεί να δικαιολογηθεί με το επιχείρημα της διαθεσιμότητας ή του κόστους. Ελπίζουμε ότι όλοι οι ευρω-βουλευτές θα υποστηρίξουν αυτή τη θέση στην ψηφοφορία της ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στις 13 Φεβρουαρίου 2012».
Ως τεχνολογία ασφαλείας, το ABS έχει αμελητέο κόστος σε σύγκριση με το συνολικό κόστος μιας μοτοσικλέτας: Η FIA υπολόγισε με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, ότι το ABS κοστίζει περίπου 2% του κόστους μιας νέας μοτοσικλέτας 125 κυβ εκατ.
Η υποχρεωτική εφαρμογή των ABS, θα συμβάλει σημαντικά στη μείωση του κόστους, βοηθώντας έτσι ώστε να είναι στη διάθεση των καταναλωτών.
Τελευταίες αναφορές της FIA δείχνουν σαφώς ότι η έγκαιρη εισαγωγή ΑΒS θα σώσει μεγαλύτερο αριθμό των ζωών στους ευρωπαϊκούς δρόμους .
Yπολογίζεται ότι θα σωθούν περίπου 500 ζωές έως το 2020. Τα στοιχεία αυτά επιτρέπουν μια σαφή εικόνα για τα οφέλη της ασφάλειας που αναμένεται από την υποχρεωτική εισαγωγή του ABS για μεγάλες και μικρότερες μοτοσικλέτες. Επιπλέον, χρησιμοποιεί ως βάση η εθελοντική υιοθέτηση του ABS κατά 5% ετησίως, όταν δεν ήταν υποχρεωτικό μέτρο.ΠΗΓΗ.auto24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου