Ενδύματα με το κιλό! Μια … μόδα που ξεκίνησε στο Παρίσι και τώρα ήρθε στην Ελλάδα.
Είναι η νέα τάση στις αγορές ενδυμάτων και υποδημάτων που αλλάζει τα έως τώρα δεδομένα της καταναλωτικής συμπεριφοράς.
Το κατάστημα των Αθηνών είναι το πρώτο εκτός Γαλλίας και υπόσχεται έναν εναλλακτικό τρόπο αγορών καθώς τα ρούχα πωλούνται με το κιλό.
Τα καταστήματα αρχικά είχαν μεταχειρισμένα ρούχα, πλέον όμως διαθέτουν σύγχρονα και vintage ενδύματα παντός είδους και για όλες τις ηλικίες.
Σε διάφορα σημεία του καταστήματος υπάρχουν ζυγαριές στις οποίες ο καταναλωτής μπορεί να ελέγξει οποτεδήποτε θελήσει το βάρος και το κόστος των ρούχων που έχει επιλέξει.
Σε αντίθεση όμως με τα συνήθη αποτελέσματα της μαζικής εμπορίας ενδυμάτων και παρόλο που κατά μέσο όρο το κάθε κατάστημα περιέχει περίπου 9,000 κομμάτια, οι διαχειριστές δεσμεύονται ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν δύο ίδια τεμάχια στο κατάστημα και πως η διαλογή γίνεται από έμπειρο επιτελείο συνεργατών οι οποίοι τα ξεδιαλέγουν ένα προς ένα εξασφαλίζοντας την καλή τους κατάσταση, την ποιότητά και την μοναδικότητά τους.
Την Ελλάδα αναμένεται να ακολουθήσουν η Νέα Υόρκη, η Μόσχα και το Τόκιο ενώ προβλέπεται να εξαπλωθεί σε όλες τις μεγάλες πρωτεύουσες του κόσμου.
Οι γνώμες πάντως διίστανται για τέτοιου είδους καταναλωτικά πρότυπα στην Ελλάδα καθώς πιθανών να τεθούν σε κίνδυνο ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής και εμπορίας ενδυμάτων μιας η μαζική εισαγωγή ρούχων εξασφαλίζει μεν ασυναγώνιστες τιμές οι οποίες όμως ενδέχεται να πλήξουν και να αποδυναμώσουν ακόμη περισσότερο την εγχώρια αγορά.
Ας ελπίσουμε ότι τέτοιου είδους εγχειρήματα θα λειτουργήσουν υπέρ του ελληνικού καταναλωτικού κοινού και όχι μακροπρόθεσμα κατά του και πως η ελληνική παραγωγή δεν θα εξαφανιστεί από το χάρτη.
ΠΗΓΗ.rizopoulospost.com
Είναι η νέα τάση στις αγορές ενδυμάτων και υποδημάτων που αλλάζει τα έως τώρα δεδομένα της καταναλωτικής συμπεριφοράς.
Το κατάστημα των Αθηνών είναι το πρώτο εκτός Γαλλίας και υπόσχεται έναν εναλλακτικό τρόπο αγορών καθώς τα ρούχα πωλούνται με το κιλό.
Τα καταστήματα αρχικά είχαν μεταχειρισμένα ρούχα, πλέον όμως διαθέτουν σύγχρονα και vintage ενδύματα παντός είδους και για όλες τις ηλικίες.
Σε διάφορα σημεία του καταστήματος υπάρχουν ζυγαριές στις οποίες ο καταναλωτής μπορεί να ελέγξει οποτεδήποτε θελήσει το βάρος και το κόστος των ρούχων που έχει επιλέξει.
Σε αντίθεση όμως με τα συνήθη αποτελέσματα της μαζικής εμπορίας ενδυμάτων και παρόλο που κατά μέσο όρο το κάθε κατάστημα περιέχει περίπου 9,000 κομμάτια, οι διαχειριστές δεσμεύονται ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν δύο ίδια τεμάχια στο κατάστημα και πως η διαλογή γίνεται από έμπειρο επιτελείο συνεργατών οι οποίοι τα ξεδιαλέγουν ένα προς ένα εξασφαλίζοντας την καλή τους κατάσταση, την ποιότητά και την μοναδικότητά τους.
Την Ελλάδα αναμένεται να ακολουθήσουν η Νέα Υόρκη, η Μόσχα και το Τόκιο ενώ προβλέπεται να εξαπλωθεί σε όλες τις μεγάλες πρωτεύουσες του κόσμου.
Οι γνώμες πάντως διίστανται για τέτοιου είδους καταναλωτικά πρότυπα στην Ελλάδα καθώς πιθανών να τεθούν σε κίνδυνο ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής και εμπορίας ενδυμάτων μιας η μαζική εισαγωγή ρούχων εξασφαλίζει μεν ασυναγώνιστες τιμές οι οποίες όμως ενδέχεται να πλήξουν και να αποδυναμώσουν ακόμη περισσότερο την εγχώρια αγορά.
Ας ελπίσουμε ότι τέτοιου είδους εγχειρήματα θα λειτουργήσουν υπέρ του ελληνικού καταναλωτικού κοινού και όχι μακροπρόθεσμα κατά του και πως η ελληνική παραγωγή δεν θα εξαφανιστεί από το χάρτη.
ΠΗΓΗ.rizopoulospost.com
1 σχόλιο:
Να πως μια μόδα που ξεκίνησε από την Γαλλία μπορεί να επεκταθεί σε όλο τον κόσμο. Ο κόσμος έχει φτωχήνει.
Δημοσίευση σχολίου