Τρίτη, 24 Φεβρουαρίου 2015

Κάντε τον ύπνο σας καλύτερο!

Γράφει η Αθηνά Ανδριώτη
Μία κουραστική μέρα έφτασε στο τέλος της και πλησιάζει η ώρα να ξαπλώσουμε στο υπέροχο κρεβατάκι μας
 Όλοι χρειαζόμαστε έναν καλό ύπνο που θα μας βοηθήσει να έχουμε ενέργεια και να είμαστε παραγωγικοί κατά τη διάρκεια της μέρας.
Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε στον γρήγορο και αγχωτικό πολλές φορές ρυθμό που κυλάει η καθημερινότητά μας.
Δεν είναι πάντα εύκολο να κάνουμε τον ύπνο που θέλουμε και χρειαζόμαστε.Υπάρχουν κάποια tips όμως που μπορούν να βοηθήσουν σε μεγάλο βαθμό και να κάνουν τον ύπνο σας όσο καλύτερο γίνεται.
Πείτε όχι σε καφεΐνη και νικοτίνη.
Και τα δύο αυτά συστατικά είναι διεγερτικά με αποτέλεσμα να δυσκολεύουν τον ύπνο σας σε μεγάλο βαθμό.
Αποφύγετε λοιπόν την κατανάλωσή τους αργά το απόγευμα.
Να αποφεύγετε επίσης το αλκοόλ.
Πολλοί πιστεύουν ότι ένα δύο ποτηράκια αλκοόλ βοηθούν να μας πάρει ο ύπνος.
Αυτό ίσως είναι αλήθεια.
Την ίδια στιγμή όμως η κατανάλωση αλκοόλ μειώνει το βαθύ ύπνο και αυξάνει τις πιθανότητες να διακοπεί ο ύπνος σας.
Προσπαθήστε να γυμνάζεστε.
Επιλέξτε οποιαδήποτε άσκηση ή δραστηριότητα μπορεί να κουράσει το σώμα σας και έτσι να κάνει καλύτερο τον ύπνο σας.
Να προτιμάτε την άσκηση τρεις ώρες πριν κοιμηθείτε, ώστε να δώσετε στον οργανισμό και το σώμα σας χρόνο να χαλαρώσει.
Το κρεβάτι είναι χώρος για ύπνο.
Αποφύγετε για παράδειγμα να τρώτε ή να βλέπετε τηλεόραση στο κρεβάτι σας.
Έτσι το μυαλό σας θα συνδυάσει πιο εύκολα το κρεβάτι με την διαδικασία του ύπνου.
Προγραμματίστε τον ύπνο σας.
Βοηθήστε τον εγκέφαλό σας να γνωρίζει πότε είναι ώρα για ύπνο και πότε πρέπει να ξυπνήσει.
Αυτό θα το πετύχετε με το να κοιμάστε και να ξυπνάτε κάθε μέρα περίπου την ίδια ώρα.
Έτσι δεν θα στριφογυρνάτε στο κρεβάτι σας περιμένοντας να σας πάρει ο ύπνος, αλλά και το ξύπνημα θα γίνει πιο εύκολο (όσο εύκολο μπορεί να είναι ένα ξύπνημα).
Ρυθμίστε τις συνθήκες του δωματίου σας.
Η θερμοκρασία κατά τη διάρκεια του ύπνου πρέπει να είναι λίγο πιο χαμηλή απ’ ότι συνήθως.
Επίσης το σκοτάδι επιβάλλεται, αφού και το παραμικρό φωτάκι μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σας.
Γράψτε τις σκέψεις σας σε ένα χαρτί.
Σε περίπτωση που θυμηθείτε κάτι που έχετε ξεχάσει να κάνετε ή κάτι που πρέπει να αγοράσετε ή σας έρθει κάποια έμπνευση για οτιδήποτε γράψτε το.
Έτσι θα αδειάσει το μυαλό σας από σκέψεις που δεν σας αφήνουν να κοιμηθείτε και ταυτόχρονα θα είστε σίγουροι πως ό,τι σκεφτήκατε θα το θυμάστε και την επόμενη μέρα.
Μπορείτε να συνδυάσετε αυτές τις συμβουλές με ένα ζεστό μπάνιο (κατά προτίμηση όχι πριν πέσετε για ύπνο, αλλά λίγο νωρίτερα) για να χαλαρώσετε ακόμα περισσότερο και να κοιμηθείτε σαν πουλάκι.
ΠΗΓΗ.post4life.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: