Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2015

Διατροφή και συμβουλές για να παραμείνουμε νέοι, όχι μόνο να αισθανόμαστε!

Όλοι γνωρίζουμε τις συμβουλές για να επιβραδύνουμε τη διαδικασία της γήρανσης: να πίνουμε νερό, να φοράμε αντηλιακό, να γυμναζόμαστε, να έχουμε λιγότερο στρες και άγχος, να κοιμόμαστε περισσότερο.
Αλλά, υπάρχουν πολλές ακόμη που ίσως δε γνωρίζουμε…
Οι επιλογές που κάνουμε, ο τρόπος ζωής μας (συμπεριλαμβανομένων των τροφίμων που «βάζουμε» μέσα στο σώμα μας) εμφανίζονται στην εμφάνισή μας και συχνά όχι μόνο στη μέση μας.

Μερικά τρόφιμα μας γερνούν πράγματι πιο γρήγορα από άλλα, αφήνοντας μας κουρασμένους, φουσκωμένους και χρόνια μεγαλύτερους.
Ευτυχώς, υπάρχουν επίσης πολλά τρόφιμα και δραστηριότητες που μπορούν να μας κρατήσουν νέους.
Ακολουθεί μία αντιγηραντική διατροφή και συμβουλές για να παραμείνουμε νέοι, όχι μόνο να αισθανόμαστε!

1. Κόψτε τη ζάχαρη!

2. Πείτε ναι στις πρωτεΐνες για την ανοικοδόμηση των κυττάρων!

Η πρωτεΐνη είναι ένα σημαντικό συστατικό για κάθε κύτταρο του σώματος και είναι απαραίτητη για την οικοδόμηση και τη λειτουργία των οστών, των μυών, του δέρματος, των χόνδρων και του αίματος. Η πρωτεΐνη σας κρατά τους νέους και μπορείτε να τη λάβετε από τρόφιμα όπως το κοτόπουλο, η γαλοπούλα, τα φασόλια, τα όσπρια, οι σπόροι, το γάλα, το γιαούρτι, το κινόα και τα αυγά.

3. Τρώτε λίπος!

Οι άνθρωποι έχουν την τάση να σκέφτονται ότι το λίπος είναι ο εχθρός, αλλά αυτό δεν είναι η απόλυτη αλήθεια. Τα κακά λιπαρά είναι επικίνδυνα για την περιφέρεια της μέσης σας και την υγεία της καρδιάς, αλλά υπάρχουν και υγιή λίπη όπως αυτά που προέρχονται από το ελαιόλαδο, το αβοκάντο, τα ψάρια, τους ξηρούς καρπούς και τα δημητριακά ολικής αλέσεως. Λίπη όπως τα ωμέγα 3, 6 και 9 λιπαρά οξέα βοηθούν τη μείωση της LDL (κακής) χοληστερόλης, αυξάνουν την HDL (καλή) χοληστερόλη, μειώνουν τη φλεγμονή, αυξάνουν την ελαστικότητα και τη λάμψη του δέρματος, βοηθούν τα μαλλιά και τα νύχια κάνοντάς τα πιο δυνατά και συμβάλλουν αποτελεσματικά στον κύκλο ζωής των κυττάρων.

4. Καταπολεμήστε την κυτταρίτιδα με κρύο ντους!

Το κρύο ντους βελτιώνει την κυκλοφορία, μειώνει τη φλεγμονή και συμβάλλει στην ποιότητα των μαλλιών και του δέρματος σφραγίζοντας τους πόρους, διατηρώντας παράλληλα, την υγρασία. Αν δεν το αντέχετε για όλη τη διάρκεια, κάντε ένα ζεστό (όχι καυτό) ντους και γυρίστε το στο κρύο για τα τελευταία λεπτά (ή για όσο αντέχετε).

5. Πηγαίνετε γυμνοί για ύπνο!

Μπορεί να είστε λίγο ανασφαλείς σχετικά με αυτό, αλλά να είστε σίγουροι πως το να κοιμάστε γυμνοί , αξίζει τον κόπο. Ο ύπνος χωρίς ρούχα κάνει το σώμα να διατηρεί θερμοκρασία δωματίου και να προωθεί μια ψύξη του σώματος που σας βοηθά να έχετε έναν πιο ευχάριστο ύπνο. Επίσης, βοηθάει στη ρύθμιση της κορτιζόλης, κάνοντάς σας να τρώτε λιγότερο την επόμενη μέρα.

Ακολουθήστε τις παραπάνω συμβουλές και θα δείτε πως θα δώσετε παράταση στη ζωής σας! Συνεχίστε να δείχνετε, όσο νέοι νιώθετε!
post4life.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: