Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Οθόνη κατά δημιουργικότητας

Η υπερβολική χρήση έξυπνων κινητών, λαπ-τοπ και ηλεκτρονικών υπολογιστών μπορεί να οδηγήσει σε εξάρτηση και να επηρεάσει αρνητικά την εξέλιξη των παιδιών, προειδοποιούν Αυστραλοί επιστήμονες.
Σύμφωνα με τους επιστήμονες, όσοι περνούν πολύ χρόνο μπροστά σε μια οθόνη έχουν προβλήματα με την κοινωνική τους ζωή, τη σχολική εργασία ή την εργασιακή τους απασχόληση.
Παράλληλα, η «εξάρτηση από την οθόνη» σκοτώνει και τη δημιουργικότητα.

«Μου πήρε καιρό για να το καταλάβω ότι η οθόνη του κινητού μου ή της ταμπλέτας ήλεγχε τη ζωή μου.
Με αποξένωσε ακόμα και από την οικογένειά μου.
Ξυπνούσα ακόμα και μέσα στη νύχτα για να ελέγξω το κινητό μου.
Τώρα κάνω θεραπεία», αναφέρει ο μουσικός της τζαζ Σιντζ Κλαρκ.
Μια πιθανή αιτία της εξάρτησης από το διαδίκτυο είναι η δυνατότητα αλλαγής της διάθεσης ανάλογα με διαφορετικές ενέργειες.
Με άλλα λόγια, ίσως γίνονται κάποιες αλλαγές στις χημικές ουσίες του σώματος όταν κάποιος επιδίδεται σε μια εθιστική συμπεριφορά.
Οι νέοι θα πρέπει να αποκτήσουν μια ισορροπία μεταξύ πραγματικής ζωής και ψηφιακής τεχνολογίας, αναφέρει η εκπαιδευτικός Κέϊτ Χάφιλνετ.
«Συνήθως ο βασικός στόχος της θεραπείας είναι η χρήση του Διαδικτύου με μέτρο, με ανάλογο τρόπο όπως οι άνθρωποι που έχουν διαταραχές διατροφής πρέπει να αποκτήσουν μια υγιή σχέση με το φαγητό», λέει χαρακτηριστικά.
ΠΗΓΗ.rizopoulospost.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: