Ενώ οι τιμές των καυσίμων συνεχίζουν την ανηφόρα, λόγω
φορολογίας και διεθνών τιμών, το λαθρεμπόριο και οι αθέμιτες πρακτικές
των επιτήδειων πρατηριούχων καλά κρατούν.
Οι «πειραγμένες» αντλίες, αυτές δηλαδή που κλέβουν τον καταναλωτή,
πληθαίνουν.
Όπως δε καταγγέλλουν οι άνθρωποι της αγοράς, κυκλοφορούν πλέον αντλίες προέλευσης Κορέας ή Τουρκίας, που έχουν ενσωματωμένο το λογισμικό της κλπής, το οποίο ενεργοποιείται με τηλεχειρισμό.
Το χειρότερο είναι ότι η εισαγωγή και πώλησή τους είναι νόμιμη, αφού δεν υπάρχει ακόμη μηχανισμός ελέγχου και πιστοποίησης των εισαγόμενων αντλιών, ενώ οι πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις, προβλέπουν ποινές, μόνο στις περιπτώσεις που σε μία αντλία βρεθεί πρόσθετος μηχανισμός που παρεμβαίνει στο σύστημα μέτρησης της ποσότητας.
Και ενώ το κράτος κοιμάται κυριολεκτικά, ή κάνει πως κοιμάται επειδή δεν θέλει να βλέπει, τα κυκλώματα εφαρμόζουν πλέον προωθημένες πρακτικές μάρκετινγκ.
Δηλαδή, ο προμηθευτής της αντλίας που κλέβει, συμφωνεί με τον πρατηριούχο να του εγκαταστήσει την…«κλεφτοαντλία» δωρεάν.
Η αμοιβή του θα είναι ποσοστά επί της αξίας των ποσοτήτων που έκλεψε ο πρατηριούχος από τους καταναλωτές. Τόσο απλά.
Λύσεις; Πολλές και απλές.Σύστημα εισροών-εκροών που καταγράφει και επαληθεύει τις ποσότητες που μπήκαν στις δεξαμενές με αυτές που πουλήθηκαν, έλεγχος της ποσότητας που βγαίνει από τις αντλίες με συμβατικά οχήματα εξοπλισμένα με ειδικές συσκευές ογκομέτρησης, ιχνηθέτες, κινητά εργαστήρια γνωστά ως ΚΕΔΑΚ.
Μόνο που η εφαρμογή τους πάντα κάπου σκοντάφτει.Τη μία στις προδιαγραφές των συστημάτων εισροών-εκροών και πρόσφατα στο υψηλό τους κόστος.Την άλλη προτάσεις για ανάθεση στο εργαστήριο καυσίμων και λιπαντικών του ΕΜΠ να αποτελέσει πιστοποιημένο φορέα ελέγχου των αντλιών, προσκρούει σε νομοθετικά κωλύματα, δηλαδή αγκυλώσεις.
Για να αφήσουμε κατά μέρος τις «γκρίζες ζώνες» του δημόσιου συστήματος ελέγχου που αφήνει περιθώρια για συνέχιση του θεάρεστου έργου των κακόβουλων επαγγελματιών.
Με λίγα λόγια, εφ΄ενός όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει και αφ΄ετέρου, τα λεφτά είναι πολλά και για πολλούς στη δραστηριότητα που λέγεται λαθρεμπόριο και αθέμιτες πρακτικές.
ΠΗΓΗ.rizopoulospost.com
Όπως δε καταγγέλλουν οι άνθρωποι της αγοράς, κυκλοφορούν πλέον αντλίες προέλευσης Κορέας ή Τουρκίας, που έχουν ενσωματωμένο το λογισμικό της κλπής, το οποίο ενεργοποιείται με τηλεχειρισμό.
Το χειρότερο είναι ότι η εισαγωγή και πώλησή τους είναι νόμιμη, αφού δεν υπάρχει ακόμη μηχανισμός ελέγχου και πιστοποίησης των εισαγόμενων αντλιών, ενώ οι πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις, προβλέπουν ποινές, μόνο στις περιπτώσεις που σε μία αντλία βρεθεί πρόσθετος μηχανισμός που παρεμβαίνει στο σύστημα μέτρησης της ποσότητας.
Και ενώ το κράτος κοιμάται κυριολεκτικά, ή κάνει πως κοιμάται επειδή δεν θέλει να βλέπει, τα κυκλώματα εφαρμόζουν πλέον προωθημένες πρακτικές μάρκετινγκ.
Δηλαδή, ο προμηθευτής της αντλίας που κλέβει, συμφωνεί με τον πρατηριούχο να του εγκαταστήσει την…«κλεφτοαντλία» δωρεάν.
Η αμοιβή του θα είναι ποσοστά επί της αξίας των ποσοτήτων που έκλεψε ο πρατηριούχος από τους καταναλωτές. Τόσο απλά.
Λύσεις; Πολλές και απλές.Σύστημα εισροών-εκροών που καταγράφει και επαληθεύει τις ποσότητες που μπήκαν στις δεξαμενές με αυτές που πουλήθηκαν, έλεγχος της ποσότητας που βγαίνει από τις αντλίες με συμβατικά οχήματα εξοπλισμένα με ειδικές συσκευές ογκομέτρησης, ιχνηθέτες, κινητά εργαστήρια γνωστά ως ΚΕΔΑΚ.
Μόνο που η εφαρμογή τους πάντα κάπου σκοντάφτει.Τη μία στις προδιαγραφές των συστημάτων εισροών-εκροών και πρόσφατα στο υψηλό τους κόστος.Την άλλη προτάσεις για ανάθεση στο εργαστήριο καυσίμων και λιπαντικών του ΕΜΠ να αποτελέσει πιστοποιημένο φορέα ελέγχου των αντλιών, προσκρούει σε νομοθετικά κωλύματα, δηλαδή αγκυλώσεις.
Για να αφήσουμε κατά μέρος τις «γκρίζες ζώνες» του δημόσιου συστήματος ελέγχου που αφήνει περιθώρια για συνέχιση του θεάρεστου έργου των κακόβουλων επαγγελματιών.
Με λίγα λόγια, εφ΄ενός όποιος δεν θέλει να ζυμώσει, δέκα μέρες κοσκινίζει και αφ΄ετέρου, τα λεφτά είναι πολλά και για πολλούς στη δραστηριότητα που λέγεται λαθρεμπόριο και αθέμιτες πρακτικές.
ΠΗΓΗ.rizopoulospost.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου