Σοκ προκαλούν οι αυξήσεις της τάξεως του 60% στους σταθμούς διοδίων.
Δύο εταιρείες -Νέα Οδός και Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου- έθεσαν σε εφαρμογή τις νέες τιμές στα διόδια των Αφιδνών, των Θηβών, της Τραγάνας, της Πελασγίας και του Μοσχοχωρίου.
Αν προστεθούν και οι υπόλοιποι σταθμοί το συνολικό τίμημα για μετάβαση από Αθήνα σε Θεσσαλονίκη διαμορφώνεται πλέον στα 29,15 ευρώ και στα 58,30 ευρώ με επιστροφή.
Μάλιστα νέες επιβαρύνσεις περιμένουν τους οδηγούς που κινούνται στην ΕΟ Αθηνών-Κορίνθου. Οι οδηγοί θα πληρώνουν διόδια και στις δύο κατευθύνσεις των σταθμών της Ελευσίνας και του Ισθμού, ενώ θα λειτουργήσουν και πλευρικοί σταθμοί διοδίων.
Πιο αναλυτικά αυξήθηκαν τα διόδια της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας, όπως ανακοίνωσε η παραχωρησιούχος κοινοπραξία.
Οι οδηγοί ΙΧ θα πληρώνουν κατά 60% ακριβότερα διόδια στις Αφίδνες, καθώς το αντίτιμο από 2,10 ευρώ θα αυξηθεί στα 3,35 ευρώ.
Σχεδόν ένα ευρώ ακριβότερα θα πληρώνουν οι οδηγοί και τα πλευρικά διόδια στο Καπανδρίτι, καθώς το αντίτιμο διαμορφώνεται στα 2,05 ευρώ από 1,20 ευρώ που είναι σήμερα.
Κατά 55 λεπτά αυξάνεται η τιμή στα πλευρικά διόδια της Μαλακάσας, στα οποία πλέον οι οδηγοί ΙΧ θα πρέπει να καταβάλλουν 1,45 ευρώ από 90 λεπτά που πληρώνουν τώρα, ενώ κατά 25 λεπτά αυξάνεται το αντίτιμο στα πλευρικά διόδια Οινοφύτων.
Περίπου 50% αυξάνεται το αντίτιμο στα μετωπικά διόδια της Θήβας, καθώς οι οδηγοί ΙΧ θα πληρώνουν από την Πέμπτη 3,95 ευρώ από 2,55 ευρώ που πληρώνουν τώρα, ενώ αύξηση 55 λεπτών θα ισχύσει και στα πλευρικά διόδια της Θήβας στα οποία το αντίτιμο διαμορφώνεται στα 1,55 ευρώ από 1 ευρώ.
Σχεδόν 60% είναι το ποσοστό αύξησης τόσο στα μετωπικά όσο και στα πλευρικά διόδια της Τραγάνας, με το αντίτιμο για τα πρώτα να ανεβαίνει στα 3,9 ευρώ από 2,45 ευρώ ενώ για τα πλευρικά διόδια θα φθάσει τα 3,15 ευρώ από 2 ευρώ που είναι σήμερα.
Mε βάση τις νέες τιμές, στις Αφίδνες, τα φορτηγά θα πληρώνουν 8,45 ευρώ και οι νταλίκες 11,85 ευρώ.
Στη Θήβα 9,85 ευρώ τα φορτηγά, 13,85 ευρώ οι νταλίκες και στην Τραγάνα 9,85 ευρώ τα φορτηγά 13,75 ευρώ οι νταλίκες. Ανάλογες είναι και οι αυξήσεις στα πλευρικά διόδια για τα φορτηγά και τις νταλίκες.
Νέες επιβαρύνσεις περιμένουν τους οδηγούς που κινούνται στην ΕΟ Αθηνών-Κορίνθου.
Οι οδηγοί θα πληρώνουν διόδια και στις δύο κατευθύνσεις των σταθμών της Ελευσίνας και του Ισθμού, ενώ θα λειτουργήσουν και πλευρικοί σταθμοί διοδίων.
Οι οδηγοί θα καταβάλλουν 2,10 ευρώ ανά κατεύθυνση στην Ελευσίνα και 1,80 ευρώ στον Ισθμό (από Αθήνα προς Κόρινθο και αντίστροφα).
Το κόστος πλέον ανεβαίνει στα 4,20 ευρώ στην Ελευσίνα (από 3,20) και στα 3,60 ευρώ στον Ισθμό (από 3,20).
Παράλληλα θα τεθούν σε εφαρμογή και πλευρικοί σταθμοί στους κόμβους Νέας Περάμου και Πάχης Μεγάρων.
Όπως αναφέρει η Ελευθεροτυπία οι αυξήσεις ήρθαν μετά τις νέες αναθεωρημένες συμβάσεις, που «προικίζουν» τις εργολαβικές κοινοπραξίες με επιπλέον 2,2 δισ. ευρώ χωρίς να έχει γίνει ακόμη η περιβόητη επανεκκίνηση των οδικών έργων, ενώ ήδη έχουν εισπράξει 1,3 δισ.χωρίς …έργα.
Ειδικότερα τα συνολικά έσοδα (με ΦΠΑ) για κάθε σύμφβαση παραχώρησης από το 2008 έως το 2013 έχουν ως εξής:
-Ολυμπία οδός (Ελευσίνα – Κόρινθος – Τσακώνα) 435,6 εκατ. ευρώ
-Νέα Οδός (Αντίρριο – Ιωάννινα, Αθήνα – Μαλιακός) 441 εκατ. ευρώ
-Μορέας (Κόρινθος, Τρίπολη, Καλαμάτα) 149,2 εκατ. ευρώ
-Κεντρική Οδός 31 εκατ. ευρώ
-Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (Μαλιακός – Κλειδί) 315,3 εκατ. ευρώ
ΠΗΓΗ.reportazpress.gr
Δύο εταιρείες -Νέα Οδός και Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου- έθεσαν σε εφαρμογή τις νέες τιμές στα διόδια των Αφιδνών, των Θηβών, της Τραγάνας, της Πελασγίας και του Μοσχοχωρίου.
Αν προστεθούν και οι υπόλοιποι σταθμοί το συνολικό τίμημα για μετάβαση από Αθήνα σε Θεσσαλονίκη διαμορφώνεται πλέον στα 29,15 ευρώ και στα 58,30 ευρώ με επιστροφή.
Μάλιστα νέες επιβαρύνσεις περιμένουν τους οδηγούς που κινούνται στην ΕΟ Αθηνών-Κορίνθου. Οι οδηγοί θα πληρώνουν διόδια και στις δύο κατευθύνσεις των σταθμών της Ελευσίνας και του Ισθμού, ενώ θα λειτουργήσουν και πλευρικοί σταθμοί διοδίων.
Πιο αναλυτικά αυξήθηκαν τα διόδια της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας, όπως ανακοίνωσε η παραχωρησιούχος κοινοπραξία.
Οι οδηγοί ΙΧ θα πληρώνουν κατά 60% ακριβότερα διόδια στις Αφίδνες, καθώς το αντίτιμο από 2,10 ευρώ θα αυξηθεί στα 3,35 ευρώ.
Σχεδόν ένα ευρώ ακριβότερα θα πληρώνουν οι οδηγοί και τα πλευρικά διόδια στο Καπανδρίτι, καθώς το αντίτιμο διαμορφώνεται στα 2,05 ευρώ από 1,20 ευρώ που είναι σήμερα.
Κατά 55 λεπτά αυξάνεται η τιμή στα πλευρικά διόδια της Μαλακάσας, στα οποία πλέον οι οδηγοί ΙΧ θα πρέπει να καταβάλλουν 1,45 ευρώ από 90 λεπτά που πληρώνουν τώρα, ενώ κατά 25 λεπτά αυξάνεται το αντίτιμο στα πλευρικά διόδια Οινοφύτων.
Περίπου 50% αυξάνεται το αντίτιμο στα μετωπικά διόδια της Θήβας, καθώς οι οδηγοί ΙΧ θα πληρώνουν από την Πέμπτη 3,95 ευρώ από 2,55 ευρώ που πληρώνουν τώρα, ενώ αύξηση 55 λεπτών θα ισχύσει και στα πλευρικά διόδια της Θήβας στα οποία το αντίτιμο διαμορφώνεται στα 1,55 ευρώ από 1 ευρώ.
Σχεδόν 60% είναι το ποσοστό αύξησης τόσο στα μετωπικά όσο και στα πλευρικά διόδια της Τραγάνας, με το αντίτιμο για τα πρώτα να ανεβαίνει στα 3,9 ευρώ από 2,45 ευρώ ενώ για τα πλευρικά διόδια θα φθάσει τα 3,15 ευρώ από 2 ευρώ που είναι σήμερα.
Mε βάση τις νέες τιμές, στις Αφίδνες, τα φορτηγά θα πληρώνουν 8,45 ευρώ και οι νταλίκες 11,85 ευρώ.
Στη Θήβα 9,85 ευρώ τα φορτηγά, 13,85 ευρώ οι νταλίκες και στην Τραγάνα 9,85 ευρώ τα φορτηγά 13,75 ευρώ οι νταλίκες. Ανάλογες είναι και οι αυξήσεις στα πλευρικά διόδια για τα φορτηγά και τις νταλίκες.
Νέες επιβαρύνσεις περιμένουν τους οδηγούς που κινούνται στην ΕΟ Αθηνών-Κορίνθου.
Οι οδηγοί θα πληρώνουν διόδια και στις δύο κατευθύνσεις των σταθμών της Ελευσίνας και του Ισθμού, ενώ θα λειτουργήσουν και πλευρικοί σταθμοί διοδίων.
Οι οδηγοί θα καταβάλλουν 2,10 ευρώ ανά κατεύθυνση στην Ελευσίνα και 1,80 ευρώ στον Ισθμό (από Αθήνα προς Κόρινθο και αντίστροφα).
Το κόστος πλέον ανεβαίνει στα 4,20 ευρώ στην Ελευσίνα (από 3,20) και στα 3,60 ευρώ στον Ισθμό (από 3,20).
Παράλληλα θα τεθούν σε εφαρμογή και πλευρικοί σταθμοί στους κόμβους Νέας Περάμου και Πάχης Μεγάρων.
Όπως αναφέρει η Ελευθεροτυπία οι αυξήσεις ήρθαν μετά τις νέες αναθεωρημένες συμβάσεις, που «προικίζουν» τις εργολαβικές κοινοπραξίες με επιπλέον 2,2 δισ. ευρώ χωρίς να έχει γίνει ακόμη η περιβόητη επανεκκίνηση των οδικών έργων, ενώ ήδη έχουν εισπράξει 1,3 δισ.χωρίς …έργα.
Ειδικότερα τα συνολικά έσοδα (με ΦΠΑ) για κάθε σύμφβαση παραχώρησης από το 2008 έως το 2013 έχουν ως εξής:
-Ολυμπία οδός (Ελευσίνα – Κόρινθος – Τσακώνα) 435,6 εκατ. ευρώ
-Νέα Οδός (Αντίρριο – Ιωάννινα, Αθήνα – Μαλιακός) 441 εκατ. ευρώ
-Μορέας (Κόρινθος, Τρίπολη, Καλαμάτα) 149,2 εκατ. ευρώ
-Κεντρική Οδός 31 εκατ. ευρώ
-Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (Μαλιακός – Κλειδί) 315,3 εκατ. ευρώ
ΠΗΓΗ.reportazpress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου