Η ΕΕ σχεδίαζε να επιβάλει το ABS σε όλα τα δίκυκλα...
Το ψήφισμα πέρασε,με συντριπτική πλειοψηφία με αποτέλεσμα όλα τα δίκυκλα άνω των 125κ.εκ. από το 2016 (αντί το 2017)θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ABS!
643 ευρωβουλευτές ψήφισαν υπέρ, μόλις 16 κατά, και 18 απείχαν.
Ο νόμος περιλαμβάνει scooter, μοτοσικλέτες και ATV, και πρέπει να εγκριθεί από το υπουργικό συμβούλιο, μια έγκριση που όμως θεωρείται δεδομένη.
Οι Ευρωβουλευτές δεν επέβαλλαν το ABS και στα δίκυκλα κάτω των 125κ.εκ. μετά από ενστάσεις των κατασκευαστών, για το αυξημένο κόστος.
Ως τεχνολογία ασφαλείας, το ABS έχει αμελητέο κόστος σε σύγκριση με το συνολικό κόστος μιας μοτοσικλέτας.
Η FIA υπολόγισε με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, ότι το ABS κοστίζει περίπου 2% του κόστους μιας νέας μοτοσικλέτας 125 κ.εκ.και υπολογίζεται ότι θα σωθούν περίπου 500 ζωές ως το 2020.
Το ψήφισμα πέρασε,με συντριπτική πλειοψηφία με αποτέλεσμα όλα τα δίκυκλα άνω των 125κ.εκ. από το 2016 (αντί το 2017)θα πρέπει να έχουν υποχρεωτικά ABS!
643 ευρωβουλευτές ψήφισαν υπέρ, μόλις 16 κατά, και 18 απείχαν.
Ο νόμος περιλαμβάνει scooter, μοτοσικλέτες και ATV, και πρέπει να εγκριθεί από το υπουργικό συμβούλιο, μια έγκριση που όμως θεωρείται δεδομένη.
Οι Ευρωβουλευτές δεν επέβαλλαν το ABS και στα δίκυκλα κάτω των 125κ.εκ. μετά από ενστάσεις των κατασκευαστών, για το αυξημένο κόστος.
Ως τεχνολογία ασφαλείας, το ABS έχει αμελητέο κόστος σε σύγκριση με το συνολικό κόστος μιας μοτοσικλέτας.
Η FIA υπολόγισε με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία, ότι το ABS κοστίζει περίπου 2% του κόστους μιας νέας μοτοσικλέτας 125 κ.εκ.και υπολογίζεται ότι θα σωθούν περίπου 500 ζωές ως το 2020.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου