Και πάλι στο προσκήνιο τα διόδια στους βασικούς άξονες.
Και πάλι τα διόδια του Αιγινίου.
Ο παραλογισμός είναι προφανής.
Ο Ν. Πιερίας ήδη ζωσμένος από διόδια στο νότιο άκρο του, επιχειρείται να «κλειδωθεί» και από Βορρά. Δυο σταθμοί διοδίων σε απόσταση 10χλμ.Αυτά των Μαλγάρων και αυτά που επιχειρούν να ανοίξουν στο Αιγίνιο.
Η «αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» πιέζει να προχωρήσει στο άνοιγμα των διοδίων στο Αιγίνιο, γιατί το ορίζει η σύμβαση.
Ούτε λόγος βέβαια για τις υποχρεώσεις τους και το σταμάτημα των έργων.
Ούτε λόγος για το πιο δίκαιο σύστημα των κλειστών διοδίων που έπρεπε να είχαν ήδη εφαρμόσει.
Να σημειωθεί ότι οι μόνες Βαλκανικές χώρες που έχουν ακόμα σύστημα διοδίων ανοιχτού τύπου είναι η Ελλάδα μαζί με τα…. Σκόπια.
Το ανοιχτό σύστημα δεν έχει κανένα χαρακτηριστικό δίκαιης πληρωμής βάση της χρήσης του δρόμου. Χαρακτηριστικότατο παράδειγμα είναι αυτό που συμβαίνει στο Αιγίνιο. Στο παρακάτω βίντεο φαίνεται ότι τα διόδια είναι σε απόσταση 600ων μέτρων από το χωρίο.Έτσι ένας νέος του Αιγινίου που δουλεύει στην ΒΙΠΕΘ (απόσταση 30 χλμ) θα πρέπει να πληρώνει για διόδια 7.20 € την ημέρα!!
Αναλυτικότερα τα 4,4 € θα τα δίνει για τα 600 μέτρα της αυτοκινητόδρομου Αιγαίου (στον χρυσοπληρωμένο τόσα χρόνια κρατικό δρόμο) και τα υπόλοιπα 2,8€ στα διόδια των Μαλγάρων .
Όλα αυτά με την βενζίνη στο 1,7€, με χαράτσια, μειωμένο αφορολόγητο, συλλογικές συμβάσεις στα 600 ευρω, κτλ.
Με ένα κράτος να δηλώνει αδύναμο να τροποποιήσει την σύμβαση παραχώρησης, αλλά την ίδια ώρα να είναι εξαιρετικά ικανό να αλλάζει οποιαδήποτε εργασιακή σύμβαση και νόμο δεν εξυπηρετεί τους οικείους του.
ΠΗΓΗ.tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Και πάλι τα διόδια του Αιγινίου.
Ο παραλογισμός είναι προφανής.
Ο Ν. Πιερίας ήδη ζωσμένος από διόδια στο νότιο άκρο του, επιχειρείται να «κλειδωθεί» και από Βορρά. Δυο σταθμοί διοδίων σε απόσταση 10χλμ.Αυτά των Μαλγάρων και αυτά που επιχειρούν να ανοίξουν στο Αιγίνιο.
Η «αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» πιέζει να προχωρήσει στο άνοιγμα των διοδίων στο Αιγίνιο, γιατί το ορίζει η σύμβαση.
Ούτε λόγος βέβαια για τις υποχρεώσεις τους και το σταμάτημα των έργων.
Ούτε λόγος για το πιο δίκαιο σύστημα των κλειστών διοδίων που έπρεπε να είχαν ήδη εφαρμόσει.
Να σημειωθεί ότι οι μόνες Βαλκανικές χώρες που έχουν ακόμα σύστημα διοδίων ανοιχτού τύπου είναι η Ελλάδα μαζί με τα…. Σκόπια.
Το ανοιχτό σύστημα δεν έχει κανένα χαρακτηριστικό δίκαιης πληρωμής βάση της χρήσης του δρόμου. Χαρακτηριστικότατο παράδειγμα είναι αυτό που συμβαίνει στο Αιγίνιο. Στο παρακάτω βίντεο φαίνεται ότι τα διόδια είναι σε απόσταση 600ων μέτρων από το χωρίο.Έτσι ένας νέος του Αιγινίου που δουλεύει στην ΒΙΠΕΘ (απόσταση 30 χλμ) θα πρέπει να πληρώνει για διόδια 7.20 € την ημέρα!!
Αναλυτικότερα τα 4,4 € θα τα δίνει για τα 600 μέτρα της αυτοκινητόδρομου Αιγαίου (στον χρυσοπληρωμένο τόσα χρόνια κρατικό δρόμο) και τα υπόλοιπα 2,8€ στα διόδια των Μαλγάρων .
Όλα αυτά με την βενζίνη στο 1,7€, με χαράτσια, μειωμένο αφορολόγητο, συλλογικές συμβάσεις στα 600 ευρω, κτλ.
Με ένα κράτος να δηλώνει αδύναμο να τροποποιήσει την σύμβαση παραχώρησης, αλλά την ίδια ώρα να είναι εξαιρετικά ικανό να αλλάζει οποιαδήποτε εργασιακή σύμβαση και νόμο δεν εξυπηρετεί τους οικείους του.
ΠΗΓΗ.tro-ma-ktiko.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου