Όποιος έχει ασχοληθεί έστω και στοιχειωδώς με τις πολυεθνικές
επιχειρήσεις θα γνωρίζει πως κάθε απόφασή τους είναι αποτέλεσμα
συστηματικών διαδικασιών που έχουν λάβει χώρα σε προηγούμενο χρόνο.
Αποφάσεις της τελευταίας στιγμής ή αποφάσεις με κριτήριο την αλληλεγγύη προς μια παθούσα αγορά, δεν είναι της λογικής τους.
Η στρατηγική τους είναι πάντα σαφής, ξεκάθαρη και έχει συγκεκριμένη στόχευση για να έχει και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα (λέγε με κέρδη και μερίδια αγοράς).
Είναι φανερό πως το χαρτί των πολυεθνικών είναι αποφασισμένη να παίξει δυνατά η κυβέρνηση, προκειμένου να καλλιεργήσει θετικό κλίμα στην εγχώρια αγορά και να δείξει στους ταλαίπωρους πολίτες πως οι θυσίες (που σταματημό δεν έχουν) φέρνουν σιγά σιγά κάποια, έστω, αποτελέσματα. Έρχονται επενδύσεις και μάλιστα από κολοσσούς…
Τούτη την περίοδο η παρτίδα στην ελληνική αγορά ξαναμοιράζεται και οι μεγάλοι παίκτες επιθυμούν να επανακαταλάβουν τη θέση που θεωρούν ότι τους πρέπει ή τους ανήκει.
Την ίδια ώρα η κρίση είναι τόσο σφοδρή που σέρνει την κατανάλωση σε επίπεδα χαμηλότερα κι από τις πιο απαισιόδοξες εκτιμήσεις.
Οι πολυεθνικές πρώτες από όλες έχουν λόγους να ανησυχούν.
Συνήθως ηγούνται των αγορών όπου έχουν παρουσία και δεν τους αρέσει καθόλου μα καθόλου να χάνουν μερίδια, ενώ τα στελέχη τους καλούνται–πάση θυσία-να επιτύχουν τους υψηλούς στόχους που συνήθως του τίθενται.
Κατά συνέπεια λοιπόν, σε μια εποχή που έρχεται να καλλιεργηθεί ξανά κλίμα εμπιστοσύνης προς το made in Greece ως αντίδοτο στην κρίση, οι πολυεθνικές έχουν κάθε λόγο να προβάλλουν περισσότερο από ποτέ κάθε κίνηση, έστω και την παραμικρή κίνηση για να δείξουν ότι είναι κοντά στον Έλληνα καταναλωτή.
ΥΓ1: Περί τα μέσα της δεκαετίας του ΄90 κυρίως, η μια μετά την άλλη οι πολυεθνικές έκλειναν τα εργοστάσια τους στην Ελλάδα λόγω υψηλού κόστους παραγωγής.
ΥΓ2: Πριν από μερικά χρόνια αν μια εταιρεία έδινε την παραγωγή της σε τρίτους (φασόν) απλώς περνούσε στα ψιλά των εφημερίδων και σίγουρα δεν θεωρείτο επένδυση σημασίας.
ΥΓ3: Οι πολυεθνικές κάνουν (και προγραμματίζουν) τη δουλειά τους και μάλιστα πολύ καλά όπως αποδεικνύεται καθημερινά πια….
ΥΓ4: Την παραγωγή απορρυπαντικών και καθαριστικών προϊόντων για την εγχώρια αγορά επαναφέρει στην Ελλάδα η Henkel Hellas, βάσει συμφωνίας συνεργασίας με την Rolco Βιανύλ, που ανακοίνωσε το μεσημέρι της Τρίτης σε εκδήλωση που έγινε σε κεντρικό αθηναϊκό ξενοδοχείο.
Η συμφωνία αντιστοιχεί σε περισσότερους από 50 κωδικούς των σημάτων Dixan, Neomat και Bref που αντιστοιχούν στο 75% του συνολικού τζίρου του τομέα οικιακών απορρυπαντικών και καθαριστικών της Henkel Hellas στην ελληνική (7 εκατ. τεμάχια) και κυπριακή αγορά (επιπλέον 2,5 εκ. τεμάχια).
Στόχος της εταιρείας είναι να αυξήσει κατά 20% τη σημερινή παραγωγή της, επαναφέροντας στην Ελλάδα και την παραγωγή των υπερσυμπυκνωμένων απορρυπαντικών και μαλακτικών, αλλά και των βιομηχανικών καθαριστικών.
ΠΗΓΗ.rizopoulospost.com
Αποφάσεις της τελευταίας στιγμής ή αποφάσεις με κριτήριο την αλληλεγγύη προς μια παθούσα αγορά, δεν είναι της λογικής τους.
Η στρατηγική τους είναι πάντα σαφής, ξεκάθαρη και έχει συγκεκριμένη στόχευση για να έχει και τα προσδοκώμενα αποτελέσματα (λέγε με κέρδη και μερίδια αγοράς).
Είναι φανερό πως το χαρτί των πολυεθνικών είναι αποφασισμένη να παίξει δυνατά η κυβέρνηση, προκειμένου να καλλιεργήσει θετικό κλίμα στην εγχώρια αγορά και να δείξει στους ταλαίπωρους πολίτες πως οι θυσίες (που σταματημό δεν έχουν) φέρνουν σιγά σιγά κάποια, έστω, αποτελέσματα. Έρχονται επενδύσεις και μάλιστα από κολοσσούς…
Τούτη την περίοδο η παρτίδα στην ελληνική αγορά ξαναμοιράζεται και οι μεγάλοι παίκτες επιθυμούν να επανακαταλάβουν τη θέση που θεωρούν ότι τους πρέπει ή τους ανήκει.
Την ίδια ώρα η κρίση είναι τόσο σφοδρή που σέρνει την κατανάλωση σε επίπεδα χαμηλότερα κι από τις πιο απαισιόδοξες εκτιμήσεις.
Οι πολυεθνικές πρώτες από όλες έχουν λόγους να ανησυχούν.
Συνήθως ηγούνται των αγορών όπου έχουν παρουσία και δεν τους αρέσει καθόλου μα καθόλου να χάνουν μερίδια, ενώ τα στελέχη τους καλούνται–πάση θυσία-να επιτύχουν τους υψηλούς στόχους που συνήθως του τίθενται.
Κατά συνέπεια λοιπόν, σε μια εποχή που έρχεται να καλλιεργηθεί ξανά κλίμα εμπιστοσύνης προς το made in Greece ως αντίδοτο στην κρίση, οι πολυεθνικές έχουν κάθε λόγο να προβάλλουν περισσότερο από ποτέ κάθε κίνηση, έστω και την παραμικρή κίνηση για να δείξουν ότι είναι κοντά στον Έλληνα καταναλωτή.
ΥΓ1: Περί τα μέσα της δεκαετίας του ΄90 κυρίως, η μια μετά την άλλη οι πολυεθνικές έκλειναν τα εργοστάσια τους στην Ελλάδα λόγω υψηλού κόστους παραγωγής.
ΥΓ2: Πριν από μερικά χρόνια αν μια εταιρεία έδινε την παραγωγή της σε τρίτους (φασόν) απλώς περνούσε στα ψιλά των εφημερίδων και σίγουρα δεν θεωρείτο επένδυση σημασίας.
ΥΓ3: Οι πολυεθνικές κάνουν (και προγραμματίζουν) τη δουλειά τους και μάλιστα πολύ καλά όπως αποδεικνύεται καθημερινά πια….
ΥΓ4: Την παραγωγή απορρυπαντικών και καθαριστικών προϊόντων για την εγχώρια αγορά επαναφέρει στην Ελλάδα η Henkel Hellas, βάσει συμφωνίας συνεργασίας με την Rolco Βιανύλ, που ανακοίνωσε το μεσημέρι της Τρίτης σε εκδήλωση που έγινε σε κεντρικό αθηναϊκό ξενοδοχείο.
Η συμφωνία αντιστοιχεί σε περισσότερους από 50 κωδικούς των σημάτων Dixan, Neomat και Bref που αντιστοιχούν στο 75% του συνολικού τζίρου του τομέα οικιακών απορρυπαντικών και καθαριστικών της Henkel Hellas στην ελληνική (7 εκατ. τεμάχια) και κυπριακή αγορά (επιπλέον 2,5 εκ. τεμάχια).
Στόχος της εταιρείας είναι να αυξήσει κατά 20% τη σημερινή παραγωγή της, επαναφέροντας στην Ελλάδα και την παραγωγή των υπερσυμπυκνωμένων απορρυπαντικών και μαλακτικών, αλλά και των βιομηχανικών καθαριστικών.
ΠΗΓΗ.rizopoulospost.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου