H κακή ποιότητα των δρόμων της χώρας μας έχει ως αποτέλεσμα, με την παραμικρή βροχή, τα πάντα να θυμίζουν μια απέραντη λίμνη.
Αυτό, βέβαια, δεν παρατηρείται μόνο στους δρόμους εντός της πόλης, αλλά και στο εθνικό οδικό δίκτυο, όπου η απομάκρυνση του νερού στα περισσότερα σημεία γίνεται με πολύ αργό τρόπο.
Τι άλλο πρέπει να κάνουμε, εκτός του ότι ν αποφεύγουμε να κινούμαστε στις άκρες των δρόμων, όπου συσσωρεύονται πολλά νερά;
H Οδήγηση στο εθνικό οδικό δίκτυο δημιουργεί αρκετά προβλήματα, που καθιστούν απαραίτητη την αυξημένη προσοχή του οδηγού.
Τα νερά που δεν απομακρύνονται από την επιφάνεια του οδοστρώματος με την κίνηση των αυτοκινήτων, ανασηκώνονται και μειώνουν αρκετά την ορατότητα.
Η κατάσταση γίνεται ακόμη χειρότερη με τα βαρέα οχήματα, που λόγω της αυξημένης διάστασης των ελαστικών τους, ανασηκώνουν μεγαλύτερη ποσότητα νερού.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, εκτός του ότι θα πρέπει να κινείστε με χαμηλές ταχύτητες, θα πρέπει ν αποφεύγετε να κινήστε πίσω από φορτηγά, ώστε να έχετε τη μεγαλύτερη δυνατή ορατότητα.
Σε κάθε περίπτωση, η απόσταση ασφαλείας από τ άλλα οχήματα θεωρείται απαραίτητη.
Σε αρκετά σημεία παρατηρείται το φαινόμενο να συγκρατούνται στο δρόμο ποσότητες νερών, που λόγω του όγκου τους κρίνονται εξαιρετικά επικίνδυνες.
Όταν συναντούμε τέτοια τμήματα, πρέπει να μειώσουμε την ταχύτητά μας, για ναποφύγουμε το φαινόμενο της υδρολίσθησης.
Αυτό δημιουργείται όταν οι αυλακώσεις του ελαστικού δεν προλαβαίνουν ν απομακρύνουν το νερό, με αποτέλεσμα η πρόσφυση των τροχών να είναι ανύπαρκτη.
Σε αυτές τις περιπτώσεις ο οδηγός θα πρέπει ν αφήσει όσο πιο αργά μπορεί το πεντάλ του γκαζιού, χωρίς να απεμπλέξει την ταχύτητα, ώστε οι τροχοί να σταματήσουν το σπινιάρισμα.
Οι κινήσεις πανικού μπορούν να επιφέρουν ατύχημα, αφού η ευστάθεια του αυτοκινήτου, όταν διασχίζουμε σημεία με πολλά νερά, δεν επιτρέπει βίαιους ελιγμούς.
Η κίνηση στους δρόμους με κακές καιρικές συνθήκες και κατ επέκταση με μειωμένη ορατότητα πρέπει να συνοδεύεται και από τα κατάλληλα φώτα που χρησιμοποιούμε στο αυτοκίνητο.
Σε κάθε περίπτωση, δε συνιστάται η χρήση της μεγάλης σκάλας των φώτων, η οποία δυσκολεύει τους άλλους οδηγούς.
Μπορούμε όμως, όταν συναντούμε καταρρακτώδη βροχή και ειδικά όταν κινούμαστε στους εθνικούς δρόμους, να χρησιμοποιούμε τα εμπρός και πίσω φώτα ομίχλης, προκειμένου το αυτοκίνητό μας να διακρίνεται από τους άλλους οδηγούς.
Αυτό, βέβαια, δεν παρατηρείται μόνο στους δρόμους εντός της πόλης, αλλά και στο εθνικό οδικό δίκτυο, όπου η απομάκρυνση του νερού στα περισσότερα σημεία γίνεται με πολύ αργό τρόπο.
Τι άλλο πρέπει να κάνουμε, εκτός του ότι ν αποφεύγουμε να κινούμαστε στις άκρες των δρόμων, όπου συσσωρεύονται πολλά νερά;
H Οδήγηση στο εθνικό οδικό δίκτυο δημιουργεί αρκετά προβλήματα, που καθιστούν απαραίτητη την αυξημένη προσοχή του οδηγού.
Τα νερά που δεν απομακρύνονται από την επιφάνεια του οδοστρώματος με την κίνηση των αυτοκινήτων, ανασηκώνονται και μειώνουν αρκετά την ορατότητα.
Η κατάσταση γίνεται ακόμη χειρότερη με τα βαρέα οχήματα, που λόγω της αυξημένης διάστασης των ελαστικών τους, ανασηκώνουν μεγαλύτερη ποσότητα νερού.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, εκτός του ότι θα πρέπει να κινείστε με χαμηλές ταχύτητες, θα πρέπει ν αποφεύγετε να κινήστε πίσω από φορτηγά, ώστε να έχετε τη μεγαλύτερη δυνατή ορατότητα.
Σε κάθε περίπτωση, η απόσταση ασφαλείας από τ άλλα οχήματα θεωρείται απαραίτητη.
Σε αρκετά σημεία παρατηρείται το φαινόμενο να συγκρατούνται στο δρόμο ποσότητες νερών, που λόγω του όγκου τους κρίνονται εξαιρετικά επικίνδυνες.
Όταν συναντούμε τέτοια τμήματα, πρέπει να μειώσουμε την ταχύτητά μας, για ναποφύγουμε το φαινόμενο της υδρολίσθησης.
Αυτό δημιουργείται όταν οι αυλακώσεις του ελαστικού δεν προλαβαίνουν ν απομακρύνουν το νερό, με αποτέλεσμα η πρόσφυση των τροχών να είναι ανύπαρκτη.
Σε αυτές τις περιπτώσεις ο οδηγός θα πρέπει ν αφήσει όσο πιο αργά μπορεί το πεντάλ του γκαζιού, χωρίς να απεμπλέξει την ταχύτητα, ώστε οι τροχοί να σταματήσουν το σπινιάρισμα.
Οι κινήσεις πανικού μπορούν να επιφέρουν ατύχημα, αφού η ευστάθεια του αυτοκινήτου, όταν διασχίζουμε σημεία με πολλά νερά, δεν επιτρέπει βίαιους ελιγμούς.
Η κίνηση στους δρόμους με κακές καιρικές συνθήκες και κατ επέκταση με μειωμένη ορατότητα πρέπει να συνοδεύεται και από τα κατάλληλα φώτα που χρησιμοποιούμε στο αυτοκίνητο.
Σε κάθε περίπτωση, δε συνιστάται η χρήση της μεγάλης σκάλας των φώτων, η οποία δυσκολεύει τους άλλους οδηγούς.
Μπορούμε όμως, όταν συναντούμε καταρρακτώδη βροχή και ειδικά όταν κινούμαστε στους εθνικούς δρόμους, να χρησιμοποιούμε τα εμπρός και πίσω φώτα ομίχλης, προκειμένου το αυτοκίνητό μας να διακρίνεται από τους άλλους οδηγούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου