Οι κωλυσιεργία της Κομισιόν να εγκρίνει τη μεταβίβαση του ΔΕΣΦΑ στην Socar
αλλά και τα εμπόδια που συναντά η χωροθέτηση του TAP στη Βόρεια Ελλάδα έχουν θορυβήσει τους Αζέρους που έρχονται στην Αθήνα για να δουν την κατάσταση από κοντά.
Έτσι στις 16 Ιουνίου, θα βρίσκεται στην Αθήνα ο Αζέρος Πρόεδρος, Ιλχάμ Αλίγιεφ, για «επιτόπιο έλεγχο».
Η SOCAR που βλέπει τη συμφωνία για την αγορά του ΔΕΣΦΑ να παραμένει κολλημένη εδώ και μήνες στα γρανάζια της γραφειοκρατίας των Βρυξελλών αλλά και τον TAP στον οποίο κατέχει το 20% να αντιμετωπίζει όλο και περισσότερα εμπόδια, ανησυχεί.
Αν και το έργο δεν έχει ξεφύγει κατά πολύ από τα χρονοδιαγράμματα (η έναρξη της κατασκευής προβλέπεται να γίνει εντός του 2015), η εταιρία του ΤΑΡ βρίσκεται αντιμέτωπη με τη μεγάλη αύξηση των αιτημάτων από ΟΤΑ, φορείς και απλούς πολίτες, για αλλαγή της διαδρομής του αγωγού (λόγω καλλιεργειών, πολεοδομικών σχεδίων, επιχειρήσεων κλπ).
Ο αριθμός των αιτημάτων αυτών φθάνει πλέον τα 140, έναντι των 100 που ήταν το Μάρτιο.
Από αυτά, τα 50 έχουν ικανοποιηθεί, τα 30 έχουν απορριφθεί, άλλα 30 διαπιστώθηκε ότι υποβλήθηκαν λόγω παρανοήσεων από τους ιδιοκτήτες των αγροτεμαχίων πως ο αγωγός διέρχεται από τη γη τους, και, ακόμη 30 βρίσκονται υπό εξέταση.
Αντιδράσεις εξάλλου, υπάρχουν σε Καβάλα, Σέρρες και Δράμα και για την εγκατάσταση συγκροτήματος συμπιεστών.
Η υπομονή των εκπροσώπων του TAP δοκιμάζεται όπως δοκιμάζεται και η υπομονή των Αζέρων με την Κομισιόν η οποία εν όψει και της λήξης της θητείας της, δύσκολα θα ασχοληθεί με το θέμα του ΔΕΣΦΑ.
ΠΗΓΗ. rizopoulospost.com
αλλά και τα εμπόδια που συναντά η χωροθέτηση του TAP στη Βόρεια Ελλάδα έχουν θορυβήσει τους Αζέρους που έρχονται στην Αθήνα για να δουν την κατάσταση από κοντά.
Έτσι στις 16 Ιουνίου, θα βρίσκεται στην Αθήνα ο Αζέρος Πρόεδρος, Ιλχάμ Αλίγιεφ, για «επιτόπιο έλεγχο».
Η SOCAR που βλέπει τη συμφωνία για την αγορά του ΔΕΣΦΑ να παραμένει κολλημένη εδώ και μήνες στα γρανάζια της γραφειοκρατίας των Βρυξελλών αλλά και τον TAP στον οποίο κατέχει το 20% να αντιμετωπίζει όλο και περισσότερα εμπόδια, ανησυχεί.
Αν και το έργο δεν έχει ξεφύγει κατά πολύ από τα χρονοδιαγράμματα (η έναρξη της κατασκευής προβλέπεται να γίνει εντός του 2015), η εταιρία του ΤΑΡ βρίσκεται αντιμέτωπη με τη μεγάλη αύξηση των αιτημάτων από ΟΤΑ, φορείς και απλούς πολίτες, για αλλαγή της διαδρομής του αγωγού (λόγω καλλιεργειών, πολεοδομικών σχεδίων, επιχειρήσεων κλπ).
Ο αριθμός των αιτημάτων αυτών φθάνει πλέον τα 140, έναντι των 100 που ήταν το Μάρτιο.
Από αυτά, τα 50 έχουν ικανοποιηθεί, τα 30 έχουν απορριφθεί, άλλα 30 διαπιστώθηκε ότι υποβλήθηκαν λόγω παρανοήσεων από τους ιδιοκτήτες των αγροτεμαχίων πως ο αγωγός διέρχεται από τη γη τους, και, ακόμη 30 βρίσκονται υπό εξέταση.
Αντιδράσεις εξάλλου, υπάρχουν σε Καβάλα, Σέρρες και Δράμα και για την εγκατάσταση συγκροτήματος συμπιεστών.
Η υπομονή των εκπροσώπων του TAP δοκιμάζεται όπως δοκιμάζεται και η υπομονή των Αζέρων με την Κομισιόν η οποία εν όψει και της λήξης της θητείας της, δύσκολα θα ασχοληθεί με το θέμα του ΔΕΣΦΑ.
ΠΗΓΗ. rizopoulospost.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου