Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Fake Web Traffic

Αν υπάρχουν δύο μάστιγες στην αξιολόγηση του traffic σε ένα site, τότε αυτές είναι οι εξής δύο:
Agencies τα οποία κάνουν mis-report το traffic τους στους πελάτες τους, με το να μην τους δίνουν πρόσβαση στα πραγματικά στατιστικά.
Publishers οι οποίοι όχι μόνο μαγειρεύουν τα αποτελέσματα του Google Analytics, αλλά και χρησιμοποιούν τακτικές πλασματικής κίνησης για να αποδείξουν πως έχουν διπλάσια ή τριπλάσια κίνηση απ’ όση πραγματικά έχουν.
Σήμερα θα ασχοληθούμε με τη δεύτερη κατηγορία.
Δε θα πούμε πολλά, απλά θα αναφέρουμε κάποιες βασικές τακτικές με τις οποίες μπορεί ένα website «πολύ αθώα» να έχει ψεύτικη κίνηση:
Web services: Υπάρχουν εξειδικευμένες υπηρεσίες με πολύ χαμηλό κόστος που μπορούν να φουσκώσουν τα νούμερά σας στο website σας.
Δείτε για παράδειγμα μία πολύ basic υπηρεσία χωρίς πολλές φανφάρες.
Frame Traffic: Ο τρόπος αυτός είναι πολύ βασικός.
Ας πούμε πως ένας publisher έχει 5 sites.
Μπορεί καθε φορά που ο χρήστης επισκέπτεται ένα από αυτά, να φορτώνουν και τα υπόλοιπα σε ένα μικρό παραθυράκι διαστάσεων 1×1.
Έτσι για κάθε μία επίσκεψη, τα Google Analytics μετράνε 5 επισκέψεις.
Widget Traffic: Κι αυτό έχει παίξει αρκετά σε ελληνικά websites.
Ένα site το οποίο δίνει το δικό του widget σε άλλα websites μπορεί να κερδίσει από την κίνηση των άλλων sites.
Για παράδειγμα αν είχα ένα site που απλά λέει τον καιρό κάθε μέρα ή το εορτολόγιο και μοιράσω αυτό το widget σε άλλους publishers, θα μπορούσα να δημιουργήσω το widget μου με τέτοιο τρόπο ώστε η κίνηση των άλλων sites να φαίνεται σαν δική μου στα δικά μου Google Analytics.
Δεδομένου ότι media shops (και ειδικά αυτά που δεν είναι πρωταρχικά digital) προτείνουν σε πελάτες τους να διαφημιστούν σε sites με μεγάλη κίνηση χωρίς να έχουν την τεχνογνωσία να κρίνουν πόση από την κίνηση είναι πλασματική, πιστεύουμε πως καλό είναι να είναι όλοι οι marketers ενήμεροι.
ΠΗΓΗ.spinningsm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: