Γράφει ο Παναγιώτης Κακαράς
Το δημοφιλέστερο Κοινωνικό Δίκτυο πιστό πάντα στις ανάγκες του Digital Marketing λανσάρει το εργαλείο στόχευσης χρηστών μίας εθνικότητας που ζουν σε μία άλλη χώρα για λόγους διαφήμισης. Έτσι οι DIgital Marketers αποκτούν ακόμη ένα εργαλείο για να μπορούν να δημιουργήσουν ακόμη πιο αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες.
Έτσι θα υπάρχει π.χ. η δυνατότητα στόχευσης ενός Ινδού που διαμένει στη Βραζιλία.Το Facebook αναφέρει ότι έχει 92 εκατομμύρια χρήστες στο δίκτυο της οι οποίοι ζουν σε άλλες χώρες.
Η στόχευση βάση εθνικότητας είναι ήδη διαθέσιμη στη Βραζιλία, Ινδία, Ινδονησία, Κίνα και Νότια Αφρική και είναι ήδη εμφανής στο interface των ads.
To Facebook έχει κάνει τεράστια βήματα στην στόχευση των χρηστών της και ακολουθεί κατά πόδας το Google AdWords.
Με την ενέργεια που ήδη σας αναφέραμε το Facebook θα μπορούσαμε να πούμε ότι εφαρμόζει και αυτό την στόχευση με βάση την γλώσσα που έχει το Google AdWords και έχει “λύσει” τα χέρια όλων των διαφημιστών.
spinningsm.gr
Το δημοφιλέστερο Κοινωνικό Δίκτυο πιστό πάντα στις ανάγκες του Digital Marketing λανσάρει το εργαλείο στόχευσης χρηστών μίας εθνικότητας που ζουν σε μία άλλη χώρα για λόγους διαφήμισης. Έτσι οι DIgital Marketers αποκτούν ακόμη ένα εργαλείο για να μπορούν να δημιουργήσουν ακόμη πιο αποτελεσματικές διαφημιστικές καμπάνιες.
Έτσι θα υπάρχει π.χ. η δυνατότητα στόχευσης ενός Ινδού που διαμένει στη Βραζιλία.Το Facebook αναφέρει ότι έχει 92 εκατομμύρια χρήστες στο δίκτυο της οι οποίοι ζουν σε άλλες χώρες.
Η στόχευση βάση εθνικότητας είναι ήδη διαθέσιμη στη Βραζιλία, Ινδία, Ινδονησία, Κίνα και Νότια Αφρική και είναι ήδη εμφανής στο interface των ads.
To Facebook έχει κάνει τεράστια βήματα στην στόχευση των χρηστών της και ακολουθεί κατά πόδας το Google AdWords.
Με την ενέργεια που ήδη σας αναφέραμε το Facebook θα μπορούσαμε να πούμε ότι εφαρμόζει και αυτό την στόχευση με βάση την γλώσσα που έχει το Google AdWords και έχει “λύσει” τα χέρια όλων των διαφημιστών.
spinningsm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου