Οι επιχειρήσεις, τόσο online όσο και offline, επικοινωνούν και εμπορεύονται παραπάνω από ένα προϊόντα. Βάσει της ποικιλίας αυτής θα πρέπει να διαμορφώνεται και η ποικιλία των διαφημίσεων που χρησιμοποιούν στο Facebook, κάτι το οποίο είναι ιδιαίτερα δύσκολο και απαιτητικό.
Το Facebook έρχεται να εξυπηρετήσει την ανάγκη αυτή, με τα dynamic ads ή αλλιώς product ads. Πλέον τα brands και οι επιχειρήσεις θα μπορούν να διαφημίζουν πολλαπλά προϊόντα ή και ολόκληρους καταλόγους προϊόντων και με τη βοήθεια ενός απλού tracking pixel, να ελέγχουν την κίνηση γύρω από τα προϊόντα τους.
Υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργήσουμε μια καμπάνια επικοινωνώντας συγκεκριμένα προϊόντα σε συγκεκριμένο κοινό, βάσει δημογραφικών στοιχείων ή custom audiences, αντλούμενα από το traffic του site μας.
Ακόμη, έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε μια σφαιρική επικοινωνία, από το discovery και το awareness γύρω από ένα προϊόν, μέχρι και την αγορά του.
Μπορούμε να επιλέξουμε και να επικοινωνήσουμε τα προϊόντα μας με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα ή ακόμη και τα most selling προϊόντα μας, προκειμένου να επιτύχουμε υψηλού ποσοστού conversions.
Φυσικά, μας δίνεται και η επιλογή να ανεβάσουμε τον κατάλογο των προϊόντων μας και να αφήσουμε το optimization στο ίδιο το Facebook.
Η εν λόγω πλατφόρμα επιλέγει βάσει κοινού και ανταπόκρισης και προωθεί συγκεκριμένα προϊόντα, είτε σαν μεμονωμένη διαφήμιση, είτε σαν multiple ads, επικοινωνώντας πολλαπλά χαρακτηριστικά του προϊόντος, ενώ σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα μας είναι out of stock, η επικοινωνία αυτού σταματά αυτόματα.
Αυτού του είδους η δυναμική διαφήμιση προϊόντων, θα προσελκύσει τεράστια αλλαγή στον τρόπο διαφήμισης προϊόντων, αλλά και τεράστια αλλαγή στα αποτελέσματα που θα φέρει, με αύξηση μέχρι και 20% του CTR.
H χρήση των product ads γίνεται προς το παρόν μεμονωμένα και πειραματικά από κάποια brands, αλλά πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμο εργαλείο για όλο το κοινό.
ΠΗΓΗ.spinningsm.gr
Το Facebook έρχεται να εξυπηρετήσει την ανάγκη αυτή, με τα dynamic ads ή αλλιώς product ads. Πλέον τα brands και οι επιχειρήσεις θα μπορούν να διαφημίζουν πολλαπλά προϊόντα ή και ολόκληρους καταλόγους προϊόντων και με τη βοήθεια ενός απλού tracking pixel, να ελέγχουν την κίνηση γύρω από τα προϊόντα τους.
Υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργήσουμε μια καμπάνια επικοινωνώντας συγκεκριμένα προϊόντα σε συγκεκριμένο κοινό, βάσει δημογραφικών στοιχείων ή custom audiences, αντλούμενα από το traffic του site μας.
Ακόμη, έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε μια σφαιρική επικοινωνία, από το discovery και το awareness γύρω από ένα προϊόν, μέχρι και την αγορά του.
Μπορούμε να επιλέξουμε και να επικοινωνήσουμε τα προϊόντα μας με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα ή ακόμη και τα most selling προϊόντα μας, προκειμένου να επιτύχουμε υψηλού ποσοστού conversions.
Φυσικά, μας δίνεται και η επιλογή να ανεβάσουμε τον κατάλογο των προϊόντων μας και να αφήσουμε το optimization στο ίδιο το Facebook.
Η εν λόγω πλατφόρμα επιλέγει βάσει κοινού και ανταπόκρισης και προωθεί συγκεκριμένα προϊόντα, είτε σαν μεμονωμένη διαφήμιση, είτε σαν multiple ads, επικοινωνώντας πολλαπλά χαρακτηριστικά του προϊόντος, ενώ σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα μας είναι out of stock, η επικοινωνία αυτού σταματά αυτόματα.
Αυτού του είδους η δυναμική διαφήμιση προϊόντων, θα προσελκύσει τεράστια αλλαγή στον τρόπο διαφήμισης προϊόντων, αλλά και τεράστια αλλαγή στα αποτελέσματα που θα φέρει, με αύξηση μέχρι και 20% του CTR.
H χρήση των product ads γίνεται προς το παρόν μεμονωμένα και πειραματικά από κάποια brands, αλλά πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμο εργαλείο για όλο το κοινό.
ΠΗΓΗ.spinningsm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου