Γράφει ο Παναγιώτης Κακαράς
Την επόμενη φορά που θα μιλάς στο Facebook για το καινούριο T-shirt ή ρολόι που αγόρασες, μπορεί ασυνείδητα να δίνεις σημαντικές πληροφορίες στις εμπορικές εταιρείες.
Το Facebook σχεδιάζει την προώθηση των στοιχείων σχετικά με τις δραστηριότητες των χρηστών του σε εμπορικές εταιρείες, για να τους δώσει μία καλύτερη ιδέα σχετικά με το τι πιστεύουν οι χρήστες για τα προϊόντα τους, αλλά και να τους βοηθήσει να διακρίνουν ποιοι τύποι ανθρώπων μιλούν για τα προϊόντα τους.
Αυτός ο αγωγός πληροφοριών, που το Facebook αποκαλεί ‘topic data’, αναπτύσσεται σε συνεργασία με την Datasift , μία εταιρεία ανάλυσης δεδομένων, που ασχολείται με τα πάντα, από κοινωνικές αναρτήσεις μέχρι ειδήσεις και blogs. Αρχικά, μόνο ένας περιορισμένος αριθμός που συνεργάζονται ήδη με την Datasift σε Η.Π.Α και Αγγλία, θα αποκτήσουν πρόσβαση στα δεδομένα, ανακοίνωσε την Τρίτη το Facebook.
Τέτοιου είδους δεδομένα από το Facebook ήταν και παλαιότερα προσβάσιμα στους εμπόρους από τρίτες εταιρείες, αλλά προσέφεραν μόνο μία περιορισμένη άποψη σχετικά με το τι έλεγαν οι χρήστες αλλά και σχετικά με τις δημογραφικές τους πληροφορίες.
Πλέον, οι διαφημιστές περιμένουν να κερδίσουν πιο χρήσιμα στοιχεία που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην δομή της διαφημιστικής τους καμπάνιας, τόσο εντός όσο και εκτός Facebook.
Με τις πληροφορίες αυτές, μία εταιρεία που φτιάχνει ένα προϊόν για το φριζάρισμα των μαλλιών , μπορεί να δει τα δημογραφικά σχετικά με τους χρήστες που μιλάνε για την επίδραση που έχει η υγρασία στα μαλλιά τους, ανακοίνωσε το Facebook.
Ακόμη, ένας έμπορος μόδας μπορεί να δει για ποια κομμάτια του, ενδιαφέρεται το κοινό για ν’ αποφασίσει ποια προϊόντα θα στοκάρει.
Το Facebook προσφέρει ήδη εξελιγμένα μέσα στους εμπόρους έτσι ώστε να τους αφήνει να ‘στοχεύουν’ τις διαφημίσεις τους σε χρήστες, βασιζόμενες-ανάμεσα και σε άλλα πράγματα- στα ‘like’ τους, τα ενδιαφέροντά τους, την τοποθεσία τους και τις δημογραφικές τους πληροφορίες.
Το ‘topic data’, αντίθετα, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους εμπόρους έτσι ώστε να στοχεύουν στις διαφημίσεις άμεσα.
Είναι σχεδιασμένο περισσότερο για να παρέχει συμβουλές στους εμπόρους, λέει το Facebook.
Τα δεδομένα αυτά θα είναι ανώνυμα και συγκεντρωτικά χωρίς καμία προσωπική αναγνωριστική πληροφορία. Η δραστηριότητα μέσω της εφαρμογής του Facebook Messenger δεν περιλαμβάνεται, είπε το Facebook.
ΠΗΓΗ.spinningsm.gr
SHARE
0
inShare
0
Post navigation
← Η λειτουργία «Discover» εκτόξευσε τη χρήση του Snapchat
Αναζήτηση
Την επόμενη φορά που θα μιλάς στο Facebook για το καινούριο T-shirt ή ρολόι που αγόρασες, μπορεί ασυνείδητα να δίνεις σημαντικές πληροφορίες στις εμπορικές εταιρείες.
Το Facebook σχεδιάζει την προώθηση των στοιχείων σχετικά με τις δραστηριότητες των χρηστών του σε εμπορικές εταιρείες, για να τους δώσει μία καλύτερη ιδέα σχετικά με το τι πιστεύουν οι χρήστες για τα προϊόντα τους, αλλά και να τους βοηθήσει να διακρίνουν ποιοι τύποι ανθρώπων μιλούν για τα προϊόντα τους.
Αυτός ο αγωγός πληροφοριών, που το Facebook αποκαλεί ‘topic data’, αναπτύσσεται σε συνεργασία με την Datasift , μία εταιρεία ανάλυσης δεδομένων, που ασχολείται με τα πάντα, από κοινωνικές αναρτήσεις μέχρι ειδήσεις και blogs. Αρχικά, μόνο ένας περιορισμένος αριθμός που συνεργάζονται ήδη με την Datasift σε Η.Π.Α και Αγγλία, θα αποκτήσουν πρόσβαση στα δεδομένα, ανακοίνωσε την Τρίτη το Facebook.
Τέτοιου είδους δεδομένα από το Facebook ήταν και παλαιότερα προσβάσιμα στους εμπόρους από τρίτες εταιρείες, αλλά προσέφεραν μόνο μία περιορισμένη άποψη σχετικά με το τι έλεγαν οι χρήστες αλλά και σχετικά με τις δημογραφικές τους πληροφορίες.
Πλέον, οι διαφημιστές περιμένουν να κερδίσουν πιο χρήσιμα στοιχεία που θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην δομή της διαφημιστικής τους καμπάνιας, τόσο εντός όσο και εκτός Facebook.
Με τις πληροφορίες αυτές, μία εταιρεία που φτιάχνει ένα προϊόν για το φριζάρισμα των μαλλιών , μπορεί να δει τα δημογραφικά σχετικά με τους χρήστες που μιλάνε για την επίδραση που έχει η υγρασία στα μαλλιά τους, ανακοίνωσε το Facebook.
Ακόμη, ένας έμπορος μόδας μπορεί να δει για ποια κομμάτια του, ενδιαφέρεται το κοινό για ν’ αποφασίσει ποια προϊόντα θα στοκάρει.
Το Facebook προσφέρει ήδη εξελιγμένα μέσα στους εμπόρους έτσι ώστε να τους αφήνει να ‘στοχεύουν’ τις διαφημίσεις τους σε χρήστες, βασιζόμενες-ανάμεσα και σε άλλα πράγματα- στα ‘like’ τους, τα ενδιαφέροντά τους, την τοποθεσία τους και τις δημογραφικές τους πληροφορίες.
Το ‘topic data’, αντίθετα, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους εμπόρους έτσι ώστε να στοχεύουν στις διαφημίσεις άμεσα.
Είναι σχεδιασμένο περισσότερο για να παρέχει συμβουλές στους εμπόρους, λέει το Facebook.
Τα δεδομένα αυτά θα είναι ανώνυμα και συγκεντρωτικά χωρίς καμία προσωπική αναγνωριστική πληροφορία. Η δραστηριότητα μέσω της εφαρμογής του Facebook Messenger δεν περιλαμβάνεται, είπε το Facebook.
ΠΗΓΗ.spinningsm.gr
SHARE
0
inShare
0
Post navigation
← Η λειτουργία «Discover» εκτόξευσε τη χρήση του Snapchat
Αναζήτηση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου