Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

"Τέλος" ο Σούλης από τον Πιερικό

Το παιχνίδι του Πιερικού στην Κομοτηνή αποτέλεσε το κύκνειο άσμα του Σούλη Παπαδόπουλο στον πάγκο της ομάδας.
Ο έμπειρος τεχνικός αποτελεί παρελθόν από τον Πιερικό, με τον επικρατέστερο διάδοχό του να είναι ο Γιώργος Χατζάρας..
 Ο Σούλης Παπαδόπουλος, που έχει τέσσερις (!) θητείες στον Πιερικό, έκανε τον απολογισμό του. "Θέλω να ευχαριστήσω πάρα πολύ τον κόσμο του Πιερικού.Όσες φορές δούλεψα στον Πιερικό, δούλεψα και λόγω του κόσμου, γι' αυτό και κάποιες φορές άφηνα προτάσεις που ίσως ήταν καλύτερες για μένα.Τον τελευταίο καιρό ακουγόταν ότι ίσως έχω χάσει την "αύρα" από τον κόσμο, θεωρώ όμως ότι δε συμβαίνει έτσι.
Φέτος ο στόχος ήταν να μπουν στην ενδεκάδα κάποια νεαρά παιδιά.Ίσως κάποιοι να θεώρησαν ότι αδίκησα μερικά παιδιά για να παίξουν κάποια άλλα, και προσπάθησαν να μου δημιουργήσουν προβλήματα.Αυτό δε με απασχολεί. Ξέρω πως αισθάνεται ο κόσμος για μένα και πως αισθάνομαι εγώ γι' αυτόν. Ποτέ δεν "κάθομαι" σε συμβόλαια, είμαι άνθρωπος που θέλω να πετυχαίνω και να βοηθώ την ομάδα που δουλεύω.Μίλησα με τον Πρόεδρο και έβλεπα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά προς το πρόσωπό μου.Μπορεί να με στενοχωρεί η απόφαση που πήρα, αλλά νομίζω ότι είναι το καλύτερο για τον Πιερικό", είπε και συνέχισε...
"Βάλαμε στόχο να κάνουμε σταδιακή ανανέωση, κάτι που ήδη συμβαίνει.Τώρα είμαστε ένα βαθμό από την 6η θέση και 3 βαθμούς από την 4η θέση. Θα μπορούσαμε να είμαστε πιο ψηλά αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο.Μπορεί να στενοχώρησα και πίκραναν κάποιους αλλά ό,τι έκανα, το έκανα για το καλό του Πιερικού.Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συνεργάτες και τους εργαζόμενους στην ΠΑΕ Πιερικός, από τον φροντιστή μέχρι τον Πρόεδρο, Κώστα Παπαδόπουλο.Δεν έχω κανένα παράπονο, αλλά δε μπορώ να λειτουργήσω αν βλέπω ότι υπάρχει "κάτι" προς το πρόσωπό μου. Κανείς προπονητής δε φεύγει μόνος του.Διάλεξα να διευκολύνω εγώ την κατάσταση με την αποχώρησή μου. Νομίζω ότι ο κύκλος μου στον Πιερικό τελείωσε".ΠΗΓΗ.sport.gr
 "Η ποδοσφαιρική φιλοσοφία του Σούλη κάνει τις ομάδες που δουλεύει καλύτερες.Ικανότατος προπονητής που πάει "πακέτο" με τον Πιερικό και τους φιλάθλους του τέσσερις (!) θητείες....Αλίμονο στα πειράματα......."Μη μου τους κύκλους τάραττε"...( Ο διαχειριστής του blog ) 

Δεν υπάρχουν σχόλια: