Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

"Μπορείς να κλέψεις ένα άγαλμα, αλλά όχι την καταγωγή μου"

Σε μία συγκινητική πρωτοβουλία προέβη ο μουσικοσυνθέτης και φωτογράφος Ares Καλογερόπουλος, ο οποίος διαμένει και δραστηριοποιείται στο Όλντενμπουργκ της βόρειας Γερμανίας.
Ο δημοφιλής μουσικοσυνθέτης επιστράτευσε τη φαντασία και το ταλέντο του στη δημιουργία ενός βίντεο διάρκειας 1.21 λεπτών και επικεντρώθηκε σε ένα στόχο: Στην επιστροφή των κλεμμένων ελληνικών αγαλμάτων που φιλοξενούνται σε μουσεία του εξωτερικού... στην πατρίδα τους.
Η διαδικτυακή προσπάθεια έχει τίτλο: "Μπορείς να κλέψεις ένα άγαλμα, αλλά όχι την καταγωγή μου" και ήδη γνωρίζει τεράστια απήχηση σε κοινωνικά μέσα, με χιλιάδες σχόλια υπέρ της πολιτιστικής αυτής δράσης και υπέρ της διάσωσης της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.
Στο βίντεο παρουσιάζεται ο Περικλής με λεζάντα "Είμαι Έλληνας και θέλω να επιστρέψω στην πατρίδα μου", η Καρυάτιδα που αναφωνεί "Οι αδερφές μου είναι στην Ελλάδα", ενώ εκείνη φιλοξενείται σε βρετανικό μουσείο, ενώ υπάρχουν και άλλες μονταρισμένες εικόνες στις οποίες εκφράζεται η "επιθυμία" των ελληνικών έργων τέχνης να γυρίσουν είτε στον "ήλιο τους", είτε να "σταματήσουν να είναι όμηροι".xenofontas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: