Παρασκευή, 20 Μαρτίου 2015

Συνεργασία Apple – Pinterest: νέα απειλή για το Facebook;

Τον προηγούμενο μήνα, το Pinterest παρουσίασε την εφαρμογή App Pins, η οποία επιτρέπει στους χρήστες των iOS συσκευών, να εγκαθιστούν εφαρμογές χωρίς να χρειαστεί να κλείσουν την εφαρμογή Pinterest.
Η διευκόλυνση αυτή, ίσως δώσει το πλεονέκτημα στο συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο να γίνει ένας ισχυρός παίχτης εύρεσης εφαρμογών. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά για το Facebook;
Μια μεγάλη πρόκληση.
Κάνοντας pin μια εφαρμογή

Το νέο αυτό εργαλείο του Pinterest, επιτρέπει ουσιαστικά στους χρήστες τόσο να «καρφιτσώνουν» iOS εφαρμογές σε διάφορους πίνακες (boards), όσο και τη δυνατότητα λήψης της εφαρμογής, κατευθείαν από τους πίνακες.
Ως προϋπόθεση φυσικά, είναι η κατοχή συσκευής iPhone ή iPad ή iPod Touch.
Το Pinterest έχει ήδη δημιουργήσει αντίστοιχο πίνακα αφιερωμένο σε εφαρμογές, όπου αποτελεί κυρίως editor’s choice.
Την ίδια κίνηση έχει κάνει και η Apple, με περισσότερους πίνακες και ποικιλία εφαρμογών για όλα τα γούστα.
Μπορεί αρχικά το εργαλείο αυτό να φαίνεται ανούσιο, μέχρι να το εκμεταλλευτούν οι διαφημιστές.
Η συνεργασία Apple – Pinterest είναι υψίστης σημασίας: οι χρήστες που πλοηγούνται μέσω του Pinterest, είναι πιθανό να βρουν τις εφαρμογές που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους και να τις κατεβάσουν κατευθείαν στη συσκευή τους.
Αρχικά, οι εφαρμογές αυτές μπορεί να είναι επιμελημένες από αυτούς που ακολουθούν οι χρήστες, κάτι σαν «προτεινόμενες εφαρμογές».
Αλλά σε βάθος χρόνου, όσο το Pinterest προωθεί συγκεκριμένα Pins, είναι αναμενόμενο οι εφαρμογές να έρχονται πια από τους ίδιους τους δημιουργούς, μετατρέποντας το Pinterest σε διαφημιστική εφαρμογή.
Πως το Pinterest μπορεί να απειλήσει το Facebook
Αν και το Pinterest εξυπηρετεί μια τελείως διαφορετική αγορά από αυτή του Facebook, προσφέροντας μια εξίσου διαφορετική εμπειρία, μπορεί να αποτελέσει μια τεράστια απειλή για τον κοινωνικό γίγαντα των social media μέσα στους επόμενους μήνες.
Και αυτό ισχύει όχι για τους χρήστες – κανένας δεν πρόκειται να αφήσει το Facebook για το Pinterest (και το ανάποδο) – αλλά για τους διαφημιστές.
Η στροφή του Pinterest στη διαφήμιση και στην εγκατάσταση εφαρμογών, βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο.
Η συνεργασία με την Apple, έγινε πριν μερικές εβδομάδες.
Παρ’ όλα αυτά, το Facebook θα πρέπει να παρακολουθεί στενά την κίνηση αυτή.
spinningsm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: