Το 93% των χρηστών Ίντερνετ στην Ελλάδα, φαίνεται πως χρησιμοποιεί το Youtube
σύμφωνα με μια δημοσίευση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας), κατατάσσοντάς το πρώτο στην λίστα με τα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η έρευνα με τίτλο «Αξιοποίηση των Social Media από τους Έλληνες online Καταναλωτές», του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ELTRUN) που πραγματοποιήθηκε σε 694 άτομα, υπέδειξε πως το 87% των χρηστών χρησιμοποιεί το Youtube για να ακούει τραγούδια, ενώ το 36% για να ενημερωθεί.
Τα αποτελέσματα της έρευνας κατατάσσουν το Facebook δεύτερο στην λίστα με ποσοστό χρηστών 80% εκ των οποίων οι περισσότεροι το χρησιμοποιούν κυρίως για να κάνουν «like» ή να συνομιλούν με φίλους.Το LinkedIn φαίνεται πως έχει και αυτό υψηλή θέση στην λίστα (βρίσκεται στην τρίτη θέση), με αυξημένη κατά 3% την δημοτικότητα του και ποσοστό χρηστών το 66%.
Στην λίστα ακολουθούν οι ιστοσελίδες με κριτικές προϊόντων, από τις οποίες φαίνεται πως οι καταναλωτές επηρεάζονται σε ποσοστό 52% και τα Blogs, τα οποία χρησιμοποιούνται από το 53% αυτών που συμμετείχαν στην έρευνα.
Στις τελευταίες θέσεις βρίσκεται το Twitter με μόλις 48% ποσοστό χρηστών, το Instagram με 28%, το Google+ με 19%, το Foursquare με 5% και τέλος το flickr με 4%.
ΠΗΓΗ. spinningsm.com
σύμφωνα με μια δημοσίευση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας), κατατάσσοντάς το πρώτο στην λίστα με τα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η έρευνα με τίτλο «Αξιοποίηση των Social Media από τους Έλληνες online Καταναλωτές», του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ELTRUN) που πραγματοποιήθηκε σε 694 άτομα, υπέδειξε πως το 87% των χρηστών χρησιμοποιεί το Youtube για να ακούει τραγούδια, ενώ το 36% για να ενημερωθεί.
Τα αποτελέσματα της έρευνας κατατάσσουν το Facebook δεύτερο στην λίστα με ποσοστό χρηστών 80% εκ των οποίων οι περισσότεροι το χρησιμοποιούν κυρίως για να κάνουν «like» ή να συνομιλούν με φίλους.Το LinkedIn φαίνεται πως έχει και αυτό υψηλή θέση στην λίστα (βρίσκεται στην τρίτη θέση), με αυξημένη κατά 3% την δημοτικότητα του και ποσοστό χρηστών το 66%.
Στην λίστα ακολουθούν οι ιστοσελίδες με κριτικές προϊόντων, από τις οποίες φαίνεται πως οι καταναλωτές επηρεάζονται σε ποσοστό 52% και τα Blogs, τα οποία χρησιμοποιούνται από το 53% αυτών που συμμετείχαν στην έρευνα.
Στις τελευταίες θέσεις βρίσκεται το Twitter με μόλις 48% ποσοστό χρηστών, το Instagram με 28%, το Google+ με 19%, το Foursquare με 5% και τέλος το flickr με 4%.
ΠΗΓΗ. spinningsm.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου