Η Εστία Πιερίδων Μουσών Κατερίνης για μια ακόμα φορά απέδειξε ότι αποτελεί την κυριότερη πηγή παραγωγής πολιτισμού στον τόπο μας.
Οι φετινές εκδηλώσεις ΕΑΡΙΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΟΥΣΩΝ 2015 που ολοκληρώθηκαν την Κυριακή 7 Ιουνίου 2015 κατέγραψαν το πέρασμα στην αιωνιότητα, μιας και το τέλος σημαδεύτηκε από μια βραδιά αέναης περιπλάνησης στα μονοπάτια της μουσικής πανδαισίας.
Ο δικηγόρος και έφορος παραδοσιακής μουσικής της Εστίας, ο καλλικέλαδος Ηλίας Παπάζογλου, εμπνεύστηκε, επίλεξε και συνένωση τους «ολύμπιους» με μουσικούς γνώστες του ρεμπέτικου και όχι μόνο. Διαμόρφωσε ένα σχήμα με τους σημαντικότερους Πιεριείς δημιουργούς οι οποίοι διάνθισαν μια βραδιά με αναφορά σε ακούσματα της Βυζαντινής, δημοτικής και ρεμπέτικης μουσικής.
Εντυπωσιασμένος και ιδιαίτερα συγκινημένος από την εκδήλωση με τίτλο «μουσική περιπλάνηση με ήχους, μακάμια και μουσικούς δρόμους στη Βυζαντινή, δημοτική και ρεμπέτικη μουσική», ο ταμίας της Ε.Π.Μ. Κατερίνης Γρηγόρης Μιτσοκάπας, δήλωσε:
«Πολλοί θεωρούν την Κούβα ως την ανεξάντλητη πηγή μουσικής στο σύγχρονο δυτικό κόσμο.
Όμως ο Ηλίας με αυτή τη συναυλία μας οδήγησε περίτεχνα σε άλλους μουσικούς δρόμους ίσης και ίσως και μεγαλύτερης ακουστικής αξίας.
Αξέχαστο θα μου μείνει το πέρασμα από τον Βυζαντινό πλάγιο τέταρτο «Αναστάσιμο τροπάριο-ύμνος των Αίνων» στο δημοτικό τραγούδι «το αηδόνι της ανατολής», για να καταλήξει στην κορωνίδα της λαϊκής έκφρασης, στη «συννεφιασμένη Κυριακή» του δασκάλου Βασίλη Τσιτσάνη (μουσικός δρόμος ραστ).
Νοιώθω την ανάγκη να συγχαρώ τον Ηλία Παπάζογλου και χωριστά τον κάθε καλλιτέχνη. Τους Νίκο Μούμο-κανονάκι, Νίκο Αποστολίδη-ούτι, Βαγγέλη Γεωργούλη-κλαρίνο, Χρήστο Νικόπουλο-μπαγλαμά και τραγούδι, Γιώργο Μακρή-κιθάρα και τραγούδι, Γιάννη Τελίδη-μπουζούκι και Νίκο Κατσαμάγκα-κόντρα μπάσο.
Αυτοί οι μουσικοί με οδηγούν στο συμπέρασμα, ότι τα ανθρώπινα σώματα πρώτα τα χορδίζει ο Θεός και μετά τα Ωδεία.»
Οι φετινές εκδηλώσεις ΕΑΡΙΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΟΥΣΩΝ 2015 που ολοκληρώθηκαν την Κυριακή 7 Ιουνίου 2015 κατέγραψαν το πέρασμα στην αιωνιότητα, μιας και το τέλος σημαδεύτηκε από μια βραδιά αέναης περιπλάνησης στα μονοπάτια της μουσικής πανδαισίας.
Ο δικηγόρος και έφορος παραδοσιακής μουσικής της Εστίας, ο καλλικέλαδος Ηλίας Παπάζογλου, εμπνεύστηκε, επίλεξε και συνένωση τους «ολύμπιους» με μουσικούς γνώστες του ρεμπέτικου και όχι μόνο. Διαμόρφωσε ένα σχήμα με τους σημαντικότερους Πιεριείς δημιουργούς οι οποίοι διάνθισαν μια βραδιά με αναφορά σε ακούσματα της Βυζαντινής, δημοτικής και ρεμπέτικης μουσικής.
Εντυπωσιασμένος και ιδιαίτερα συγκινημένος από την εκδήλωση με τίτλο «μουσική περιπλάνηση με ήχους, μακάμια και μουσικούς δρόμους στη Βυζαντινή, δημοτική και ρεμπέτικη μουσική», ο ταμίας της Ε.Π.Μ. Κατερίνης Γρηγόρης Μιτσοκάπας, δήλωσε:
«Πολλοί θεωρούν την Κούβα ως την ανεξάντλητη πηγή μουσικής στο σύγχρονο δυτικό κόσμο.
Όμως ο Ηλίας με αυτή τη συναυλία μας οδήγησε περίτεχνα σε άλλους μουσικούς δρόμους ίσης και ίσως και μεγαλύτερης ακουστικής αξίας.
Αξέχαστο θα μου μείνει το πέρασμα από τον Βυζαντινό πλάγιο τέταρτο «Αναστάσιμο τροπάριο-ύμνος των Αίνων» στο δημοτικό τραγούδι «το αηδόνι της ανατολής», για να καταλήξει στην κορωνίδα της λαϊκής έκφρασης, στη «συννεφιασμένη Κυριακή» του δασκάλου Βασίλη Τσιτσάνη (μουσικός δρόμος ραστ).
Νοιώθω την ανάγκη να συγχαρώ τον Ηλία Παπάζογλου και χωριστά τον κάθε καλλιτέχνη. Τους Νίκο Μούμο-κανονάκι, Νίκο Αποστολίδη-ούτι, Βαγγέλη Γεωργούλη-κλαρίνο, Χρήστο Νικόπουλο-μπαγλαμά και τραγούδι, Γιώργο Μακρή-κιθάρα και τραγούδι, Γιάννη Τελίδη-μπουζούκι και Νίκο Κατσαμάγκα-κόντρα μπάσο.
Αυτοί οι μουσικοί με οδηγούν στο συμπέρασμα, ότι τα ανθρώπινα σώματα πρώτα τα χορδίζει ο Θεός και μετά τα Ωδεία.»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου