Γράφει ο Παναγιώτης Κακαράς
Το Facebook συνεχίζει να πειραματίζεται με την οργάνωση του Trending Area στην αρχική του σελίδα με διαφορετικά θέματα, ένα τεστ που ξεκίνησε τον Απρίλιο.
Προς το παρόν, το δίκτυο έχει 5 κατηγορίες ανάμεσα στις οποίες οι χρήστες μπορούν να επιλέγουν- Ειδήσεις, Πολιτικά, Επιστήμη και Τεχνολογία, Αθλήματα και Διασκέδαση- και συμβολίζονται με κάποια μικρά, αναγνωριστικά εικονίδια, που περιλαμβάνουν μία μπάλα του ποδοσφαίρου για τα Αθλήματα και μία παλιά κάμερα για τη Διασκέδαση.
Δεδομένου του ότι το Facebook συνήθως επενδύει σε ένα διάστημα μερικών εβδομάδων τεστάροντας τα πειράματά του πριν τα κυκλοφορήσει επίσημα με κάποια μορφή, να περιμένετε ένα πιο έξυπνο και πιο εξελιγμένο update στην αρχική σας σελίδα πολύ σύντομα.
Και ενώ είναι ένα μικρό αγκάθι για το Facebook, αντιπροσωπεύει την προσπάθεια του δικτύου να εξελιχθεί σε μία νέα, πλούσια πλατφόρμα ειδήσεων. Το Μάιο, για παράδειγμα, το Facebook κυκλοφόρησε την πιο τολμηρή εκδοτική του πρωτοβουλία μέχρι τώρα, με τα Instant Articles. Έτσι, παρακινεί τους συνεργάτες του, όπως τους New York Times, The Atlantic, Buzzfeed και BBC News να προσφέρουν μία γρήγορη ενημέρωση για εσωτερικά θέματα στους χρήστες του, η οποία περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως το zoom και το tilt και το αυτόματο παίξιμο των videos.
spinningsm.gr
Το Facebook συνεχίζει να πειραματίζεται με την οργάνωση του Trending Area στην αρχική του σελίδα με διαφορετικά θέματα, ένα τεστ που ξεκίνησε τον Απρίλιο.
Προς το παρόν, το δίκτυο έχει 5 κατηγορίες ανάμεσα στις οποίες οι χρήστες μπορούν να επιλέγουν- Ειδήσεις, Πολιτικά, Επιστήμη και Τεχνολογία, Αθλήματα και Διασκέδαση- και συμβολίζονται με κάποια μικρά, αναγνωριστικά εικονίδια, που περιλαμβάνουν μία μπάλα του ποδοσφαίρου για τα Αθλήματα και μία παλιά κάμερα για τη Διασκέδαση.
Δεδομένου του ότι το Facebook συνήθως επενδύει σε ένα διάστημα μερικών εβδομάδων τεστάροντας τα πειράματά του πριν τα κυκλοφορήσει επίσημα με κάποια μορφή, να περιμένετε ένα πιο έξυπνο και πιο εξελιγμένο update στην αρχική σας σελίδα πολύ σύντομα.
Και ενώ είναι ένα μικρό αγκάθι για το Facebook, αντιπροσωπεύει την προσπάθεια του δικτύου να εξελιχθεί σε μία νέα, πλούσια πλατφόρμα ειδήσεων. Το Μάιο, για παράδειγμα, το Facebook κυκλοφόρησε την πιο τολμηρή εκδοτική του πρωτοβουλία μέχρι τώρα, με τα Instant Articles. Έτσι, παρακινεί τους συνεργάτες του, όπως τους New York Times, The Atlantic, Buzzfeed και BBC News να προσφέρουν μία γρήγορη ενημέρωση για εσωτερικά θέματα στους χρήστες του, η οποία περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως το zoom και το tilt και το αυτόματο παίξιμο των videos.
spinningsm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου