Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

Γιώργος Σαμαλής: Δηλώνω παρών και συνέχεια…

Ο απόηχος των πρόσφατων αυτοδιοικητικών εκλογών δεν έχει ακόμα κοπάσει.
Οι συνδυασμοί μετρούν και αναλύουν τα εκλογικά αποτελέσματα και ετοιμάζονται για την επόμενη μέρα, ο καθένας από το δικό του μετερίζι.

Τα αποτελέσματα στο Δήμο Κατερίνης κατέδειξαν μια σχετικά εύκολη νίκη για το συνδυασμό του νυν Δημάρχου Κατερίνης Σάββα Χιονίδη, αλλά για πολλούς όχι με την αναμενόμενη ανανέωση του δημοτικού συμβουλίου.
Θα χαρακτηρίζαμε το νεοεκλεγέν δημοτικό συμβούλιο της Πιερικής πρωτεύουσας περίπου η συνέχεια του χθες.
Δίκαια λοιπόν πολλοί, δεν διαβλέπουν την αλλαγή πνοής αλλά και μια διαφορετική, μια άλλη διάσταση στη λειτουργία του πρωτοβάθμιου αυτοδιοικητικού θεσμού, χωρίς αυτή η άποψη να διεκδικεί το απόλυτο.
Το θετικό όμως είναι ότι στις πρώτες επιλαχούσες θέσεις του δημοτικού συμβουλίου Κατερίνης βρίσκονται πρωτοασχοληθέντα πρόσωπα, τα οποία προδιαγράφουν επιτυχή πολιτική πορεία στο μέλλον.
Μεταξύ αυτών και ο Γιώργος Σαμαλής που κατήλθε στο εκλογικό στίβο για πρώτη φορά και έτυχε της επιλογής και προτίμησης αξιόλογου αριθμού Κατερινιωτών ψηφοφόρων.
Μια παρακαταθήκη για την συνέχεια και την μελλοντική ενασχόληση του με τα κοινά.
« Για εμένα η κάθοδος στις εκλογές του Δήμου Κατερίνης ήταν μια μοναδική εμπειρία.
Η επαφή και η αποδοχή μεγάλης μερίδας συμπολιτών μου προς το πρόσωπό μου, συνηγορούν στην απόφαση μου να δηλώσω παρών και να συνεχίσω να ενδιαφέρομαι για την αυτοδιοίκηση και την προοπτική της πόλης μου.
Γιατί στην Κατερίνη μπορείς να προσφέρεις και ως απλός ενεργός πολίτης.
Θεωρώ ότι το έχει ανάγκη ο τόπος μας.» τονίζει ο Γιώργος Σαμαλής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: