Φαίνεται ότι το email, σαν εργαλείο marketing, θα συνεχίσει να παίζει σημαντικό ρόλο και το 2015, όπως και το 2014.
Διεθνείς μελέτες και έρευνες δείχνουν ότι τα στελέχη επενδύουν στα emails και μάλιστα σκοπεύουν να αυξήσουν το ετήσιο spending τους σε αυτά.
Ήδη από το 2014, φάνηκε ότι το email ήταν το κυριότερο εργαλείο των client-side marketers, καθώς και των διαφημιστικών προκείμενου να δημιουργήσουν περισσότερο personalized ψηφιακές εμπειρίες για το κοινό τους.
Προφανώς, οι προσωποποιημένες καμπάνιες δεν είναι κάτι άγνωστο, οπότε η προσαρμογή των emails στις ανάγκες των καταναλωτών και η σωστότερη στόχευση θα είναι οι καλύτεροι βοηθοί των marketers για την επίτευξη του επιθυμητού ROI.
Στις σχετικές έρευνες, 6 στους 10 business executives απάντησαν πως σκοπεύουν να αυξήσουν το spendings τους τόσο σε τακτικές email marketing -αναφερόμενοι στα personalized emails-, όσο και στα social media και στο mobile marketing, προκειμένου να εξασφαλίσουν στους χρήστες τους την απόλυτη εξατομικευμένη εμπειρία.
Ο λόγος για την εμπειρία γίνεται γιατί πλέον το unique user experience είναι αυτό που παρέχει στο κοινό κάτι το ξεχωριστό μέσα σε όλο το advertising booming, ώστε να προσφέρει ικανοποίηση και να διεγείρει το brand loyalty.
Οι μεγαλύτερες επενδύσεις αναμένονται να γίνουν, σύμφωνα με έρευνες, σε ηλεκτρονικά μηνύματα που αφορούν συναλλακτικά προγράμματα, προγράμματα προσφορών και lifecycle programs. Ακολουθεί το newsletter, η ανάπτυξη των καναλιών των social media και oι προωθητικές ενέργειες.
Τα στελέχη μεγάλων και μεσαίων επιχειρήσεων της Αμερικής που ερωτήθηκαν σε σχετική μελέτη επισήμαναν με σειρά προτεραιότητας τους εξής τρόπους βελτίωσης των στρατηγικών email marketing:
– Καλύτερη και σωστότερη χρήση των analytics για τη βελτιστοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ χρηστών και brand
– Βελτίωση κατηγοριοποίησης και στόχευσης
– Συγκέντρωση των customer data, ανάλυση και χρήση τους στις καμπάνιες
– Χρήση real-time data
– Ενθάρρυνση των χρηστών σε επικοινωνία και interaction μέσω δυναμικού περιεχομένου
Αν αναλογιστούμε το νούμερο των emails που λαμβάνουμε καθημερινά και αντίστοιχα τις ώρες τις οποίες καταναλώνουμε κι εμείς διαβάζοντας και γράφοντας τα δικά μας, μοιάζει πολύ λογική η στρατηγική της επένδυσης σε προσαρμοσμένα emails.
ΠΗΓΗ.spinningsm.com
"Στηρίξτε το xenofontas.gr με ένα like στη σελίδα μας στο Facebook"
Διεθνείς μελέτες και έρευνες δείχνουν ότι τα στελέχη επενδύουν στα emails και μάλιστα σκοπεύουν να αυξήσουν το ετήσιο spending τους σε αυτά.
Ήδη από το 2014, φάνηκε ότι το email ήταν το κυριότερο εργαλείο των client-side marketers, καθώς και των διαφημιστικών προκείμενου να δημιουργήσουν περισσότερο personalized ψηφιακές εμπειρίες για το κοινό τους.
Προφανώς, οι προσωποποιημένες καμπάνιες δεν είναι κάτι άγνωστο, οπότε η προσαρμογή των emails στις ανάγκες των καταναλωτών και η σωστότερη στόχευση θα είναι οι καλύτεροι βοηθοί των marketers για την επίτευξη του επιθυμητού ROI.
Στις σχετικές έρευνες, 6 στους 10 business executives απάντησαν πως σκοπεύουν να αυξήσουν το spendings τους τόσο σε τακτικές email marketing -αναφερόμενοι στα personalized emails-, όσο και στα social media και στο mobile marketing, προκειμένου να εξασφαλίσουν στους χρήστες τους την απόλυτη εξατομικευμένη εμπειρία.
Ο λόγος για την εμπειρία γίνεται γιατί πλέον το unique user experience είναι αυτό που παρέχει στο κοινό κάτι το ξεχωριστό μέσα σε όλο το advertising booming, ώστε να προσφέρει ικανοποίηση και να διεγείρει το brand loyalty.
Οι μεγαλύτερες επενδύσεις αναμένονται να γίνουν, σύμφωνα με έρευνες, σε ηλεκτρονικά μηνύματα που αφορούν συναλλακτικά προγράμματα, προγράμματα προσφορών και lifecycle programs. Ακολουθεί το newsletter, η ανάπτυξη των καναλιών των social media και oι προωθητικές ενέργειες.
Τα στελέχη μεγάλων και μεσαίων επιχειρήσεων της Αμερικής που ερωτήθηκαν σε σχετική μελέτη επισήμαναν με σειρά προτεραιότητας τους εξής τρόπους βελτίωσης των στρατηγικών email marketing:
– Καλύτερη και σωστότερη χρήση των analytics για τη βελτιστοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ χρηστών και brand
– Βελτίωση κατηγοριοποίησης και στόχευσης
– Συγκέντρωση των customer data, ανάλυση και χρήση τους στις καμπάνιες
– Χρήση real-time data
– Ενθάρρυνση των χρηστών σε επικοινωνία και interaction μέσω δυναμικού περιεχομένου
Αν αναλογιστούμε το νούμερο των emails που λαμβάνουμε καθημερινά και αντίστοιχα τις ώρες τις οποίες καταναλώνουμε κι εμείς διαβάζοντας και γράφοντας τα δικά μας, μοιάζει πολύ λογική η στρατηγική της επένδυσης σε προσαρμοσμένα emails.
ΠΗΓΗ.spinningsm.com
"Στηρίξτε το xenofontas.gr με ένα like στη σελίδα μας στο Facebook"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου