Ενώ μέχρι σήμερα είχαμε συνηθίσει να χρησιμοποιούμε τα social media κυρίως για κοινοποίηση φωτογραφιών, συνεύρεση με παλιούς συμμαθητές και γρήγορη ενημέρωση για τα πιο καυτά νέα της επικαιρότητας, ένα φρέσκο κοινωνικό δίκτυο που έκανε λίγο καιρό πριν την εμφάνισή του, πηγαίνει ένα βήμα παρακάτω και μας προτρέπει να μοιραστούμε μεγάλες ιδέες που θα αλλάξουν τον κόσμο.
Ο λόγος για το Ideapod.
Το Ideapod δημιουργήθηκε το 2013 από τους Αυστραλούς Mark Bakacs και Justin Brown οι οποίοι αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες και τις ευκολίες των social media προκειμένου να ενισχύσουν τον διαδικτυακό δημόσιο διάλογο, επιτρέποντας στους χρήστες να μοιραστούν ιδέες και να μιλήσουν για μείζονα κοινωνικά θέματα.
Πρόκειται για μία παγκόσμια κοινότητα που καλωσορίζει κάθε «περίεργο» και ανοιχτόμυαλο άνθρωπο, κάθε έναν που αναζητά έμπνευση στη ζωή του. «Πιστεύουμε στη δύναμη της ανταλλαγής ιδεών που μπορούν να αλλάξουν τη νοοτροπία μας, τις ζωές μας αλλά και τον κόσμο προς το καλύτερο» αναφέρουν οι δημιουργοί στην περιγραφή του κοινωνικού δικτύου στο ideapod.com
Ο Justin Brown, ένας εκ των ιδρυτών του, εξηγεί πώς γεννήθηκε η ιδέα για το κοινωνικό δίκτυο: «ήμουν απογοητευμένος από το Facebook και το Twitter και ένιωθα ότι μέσα σε αυτά υπήρχε πληθώρα ανούσια πληροφορίας».
Μέσα από το Ideapod ευελπιστούν να φέρουν φέρει σε επαφή σκεπτόμενους ανθρώπους με μεγάλες ιδέες που πρόκειται να αλλάξουν τον κόσμο και να δημιουργήσουν τις βάσεις για ένα καλύτερο μέλλον.
Οι χρήστες που θα το χρησιμοποιήσουν καλούνται να προωθήσουν γνώμες γύρω από θέματα όπως τα ανθρώπινα δικαιώματα, η οικονομία και η πολιτική, το μέλλον της ανθρωπότητας και της υγείας καθώς και απόψεις γύρω από φλέγοντα ζητήματα της σύγχρονης κοινωνίας.
Οι χρήστες θα έχουν την ευκαιρία να κοινοποιήσουν τις ιδέες τους με τη μορφή posts που μπορούν να περιλαμβάνουν urls, βίντεο και εικόνες ενώ δεν θα πρέπει να ξεπερνούν τους 1000 χαρακτήρες. Ταυτόχρονα θα μπορούν να αλληλεπιδρούν απευθείας με τους υπόλοιπους χρήστες σχολιάζοντας στα posts ή συμμετέχοντας σε δημόσιες συζητήσεις.
Όπως και στα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα υπάρχει η λογική του “follower” και των “hashtags” που βοηθούν στη γρήγορη αναζήτηση ενός φλέγοντος ζητήματος.Λίγο πριν την εκπνοή του 2014, έτρεξε μία καμπάνια χρηματοδότησης από τον κόσμο στη δημοφιλή πλατφόρμα Indiegogo προκειμένου να μαζευτούν χρήματα για την υποστήριξη του κοινωνικού δικτύου σε κινητά τηλέφωνα.
Η καμπάνια ολοκληρώθηκε επιτυχώς καθώς κατάφερε να συγκεντρώσει τα απαιτούμενα χρήματα.
Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στον αέρα σε beta έκδοση έχοντας ήδη εκατοντάδες σκεπτόμενους ανθρώπους με ευαισθησίες.
Όσοι θέλετε να ενταχθείτε σε αυτό το διαφορετικό κοινωνικό δίκτυο που μας καλεί να σκεφτούμε και να προβληματιστούμε δεν έχετε παρά να στείλετε αίτημα συμμετοχής εδώ.
ΠΗΓΗ.spinningsm.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου