Είναι γνωστό πως δε ζούμε μονάχα στην εποχή των Social Media, αλλά και στην εποχή των κινητών συσκευών και πιο συγκεκριμένα των smartphones και tablets.
Σχεδόν οτιδήποτε μπορεί να πραγματοποιηθεί από κάποιον σταθερό ή φορητό Η/Υ, μπορεί να πραγματοποιηθεί και εν κινήσει από μια μικρότερη σε μέγεθος οθόνη και από ένα εικονικό πληκτρολόγιο.
Τις τάσεις της τεχνολογίας ακολουθούν και οι διαφημιστές, με την ομάδα του Facebook να τους έχει ήδη διαθέσει μία mobile έκδοση του Ads Manager site για να δημιουργούν νέες διαφημίσεις και αν διαχειρίζονται τις υπάρχουσες.
Από σήμερα, ο browser αφήνεται στην άκρη, καθώς η εφαρμογή Facebook Ads Manager κάνει την εμφάνιση της σε iOS! Όσον αφορά τις Android συσκευές, η εφαρμογή θα διατεθεί στο λειτουργικό της Google μέσα στους επόμενους μήνες.
Μέσω του Facebook Ads Manager app, οι πλέον πάνω από 2 εκατ. διαφημιστές του δημοφιλέστερου Κοινωνικού Δικτύου μπορούν να παρακολουθούν την απόδοση των διαφημίσεων τους, να επεξεργάζονται τις υπάρχουσες διαφημίσεις (τύπο, κοινό, budget, πρόγραμμα), να δέχονται push ειδοποιήσεις σχετικά με τη λήξη μιας διαφήμισης ή όταν αυτή πλησιάζει το όριο ενός budget, και φυσικά να δημιουργούν νέες διαφημίσεις.
ΠΗΓΗ. spinningsm.gr
Σχεδόν οτιδήποτε μπορεί να πραγματοποιηθεί από κάποιον σταθερό ή φορητό Η/Υ, μπορεί να πραγματοποιηθεί και εν κινήσει από μια μικρότερη σε μέγεθος οθόνη και από ένα εικονικό πληκτρολόγιο.
Τις τάσεις της τεχνολογίας ακολουθούν και οι διαφημιστές, με την ομάδα του Facebook να τους έχει ήδη διαθέσει μία mobile έκδοση του Ads Manager site για να δημιουργούν νέες διαφημίσεις και αν διαχειρίζονται τις υπάρχουσες.
Από σήμερα, ο browser αφήνεται στην άκρη, καθώς η εφαρμογή Facebook Ads Manager κάνει την εμφάνιση της σε iOS! Όσον αφορά τις Android συσκευές, η εφαρμογή θα διατεθεί στο λειτουργικό της Google μέσα στους επόμενους μήνες.
Μέσω του Facebook Ads Manager app, οι πλέον πάνω από 2 εκατ. διαφημιστές του δημοφιλέστερου Κοινωνικού Δικτύου μπορούν να παρακολουθούν την απόδοση των διαφημίσεων τους, να επεξεργάζονται τις υπάρχουσες διαφημίσεις (τύπο, κοινό, budget, πρόγραμμα), να δέχονται push ειδοποιήσεις σχετικά με τη λήξη μιας διαφήμισης ή όταν αυτή πλησιάζει το όριο ενός budget, και φυσικά να δημιουργούν νέες διαφημίσεις.
ΠΗΓΗ. spinningsm.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου