Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Το facebook λανσάρει το Relevance Score για τις διαφημίσεις

Γράφει ο Παναγιώτης Κακαράς
To δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο παρουσιάζει τον δείκτη σχετικότητας διαφημίσεων (Ad relevance Score) που ως δείκτης καταδεικνύει την σχετικότητα της διαφήμισης σε σχέση με το στοχευμένο κοινό.
Η σπουδαιότητα του δείκτη είναι σημαντικής αξίας διότι εάν η σχετικότητα μεταξύ διαφήμισης και στοχευμένου κοινού είναι υψηλή τότε είναι πιο πιθανό η διαφήμιση να εμφανίζεται στο κοινό που εστιάζει περισσότερη από άλλες διαφημίσεις ανταγωνιστών.

Ο δείκτης κυμαίνεται από το 1 μέχρι το 10 με το 10 να είναι το άριστο και το 1 να φανερώνει αδυναμία εύρεσης κατάλληλου κοινού για το χαρακτήρα της διαφημιστικής προβολής.
Η μέτρηση σχετικότητας θα διαμορφώνεται βάση πολλών παραγόντων με έναν από αυτούς να είναι τόσο οι θετικές αντιδράσεις των χρηστών (clicks, app installs, video views) όσο και τα αρνητικά feedbacks.
Στο σημείο αυτό κρίνεται σκόπιμο να αναφέρουμε τους λόγους σπουδαιότητας από την πλευρά των διαφημιζόμενων:
Α)Μπορεί να μειώσει το κόστος των διαφημίσεων
Το Facebook σκοπεύει να επιβραβεύσει αυτούς τους οποίους κάνουν ποιο σχετικές διαφημίσεις.
Όσο μεγαλύτερο σκόρ θα έχει μια διαφήμιση τόσο μεγαλύτερη έκπτωση θα υπάρχει.
Αν και περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την έκπτωση αυτή δεν έχει ανακοινωθεί από το Facebook, παρόλα αυτά, οποιαδήποτε μείωση στο κόστος, είναι φυσικά παραπάνω από ευπρόσδεκτη για τον διαφημιζόμενο.
Β)Μπορείτε να δείτε την προσδοκώμενη επίδραση της διαφήμισης πριν την δημοσιοποίηση της.
Αντί να δημοσιοποιήσετε την διαφήμιση σας και να περιμένετε να δείτε τα αποτελέσματα, μπορείτε από ποιο μπροστά να δείτε τι σκορ υπολογίζετε ότι θα έχει και έτσι να προβείτε σε αλλαγές στο κείμενο ή στις φωτογραφίες και να ελέγξετε πως αυτά επηρεάζουν το σκορ.
Γ)Μπορείτε να δείτε μετρήσεις σε πραγματικό χρόνο
Καθώς η διαφήμισή σας “τρέχει” μπορείτε να δείτε την βαθμολογία της σε πραγματικό χρόνο και έτσι να κάνετε αλλαγές αν χρειάζεται.
Το Facebook, πιστό στην στρατηγική του να βοηθά τους διαφημιζόμενους, λανσάρει επιπλέον έναν δείκτη που μόνο ο χρόνος θα δείξει εάν θα έχει πραγματική αξία για τους όλους εμπλεκόμενους στον χώρο του Digital Marketing.
ΠΗΓΗ.spinningsm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: