Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Είναι πλέον το blogging μια λάθος τακτική μάρκετινγκ περιεχομένου;

Είναι πλέον το blogging μια λάθος τακτική μάρκετινγκ περιεχομένου;
Υπάρχει μια αλλαγή σχετικά με τα άρθρα σε blog και στα posts στα social media.
Φαίνεται πως τα δεύτερα είναι αυτά που προτιμώνται.
Tο Content Marketing Institute, δημοσίευσε μια μελέτη σχετικά με τον τρόπο που οι B2B διαφημιστές χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ περιεχομένου.
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν μια μικρή μετατόπιση στην προτίμηση των διαφημιστών για τον τρόπο του μάρκετινγκ.
 Φαίνεται πως το 93% χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το μάρκετινγκ περιεχομένου (αύξηση από το 87% το 2013), ενώ όλο και λιγότεροι χρησιμοποιούν τα άρθρα σε blogs.
Το blogging μάλλον θεωρείται πλέον μια ξεπερασμένη τακτική.
Παρόλα αυτά η παρουσία σε blog φαίνεται πως έχει κάποια προτερήματα τα οποία είναι δύσκολο να υπάρξουν μόνο με την χρήση των social media.
Ο έλεγχος της εικόνας και της αίσθησης που σας προκαλεί το blog, το περιεχόμενό του και το είδος της εμπειρίας που παρέχει στους αναγνώστες σας είναι κάτι που μόνο σε ένα προσωπικό blog μπορεί να υπάρξει.
Μην ξεχνάτε ότι μέσα από την αρθρογραφία, μπορείτε να έχετε οποιαδήποτε σύνδεση θέλετε και να ελέγξετε προσωπικά τα μηνύματα που θέλετε να περαστούν.
Οι πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, δεν έχουν την δυνατότητα να κάνουν κάτι τέτοιο. Επιπλέον είναι πολύ πιο εύκολος ο έλεγχος επισκεψιμότητας και διάδρασης, ενώ έχετε ταυτόχρονα ανεξαρτησία και προσβασιμότητα, όπως επίσης και πιο εύκολο τρόπο κατηγοριοποίησης των θεμάτων στα οποία θέλετε να θίξετε και να αναλύσετε.
Ο καλύτερος τρόπος για να μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε σωστά όλα τα εργαλεία που έχετε στην διάθεσή σας για να κάνετε ένα σωστό μάρκετινγκ περιεχομένου, είναι να έχετε το blog σας ως μια βάση από την οποία, σε πολύ μεγαλύτερη συχνότητα, θα «εκπέμπετε» στα υπόλοιπα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
ΠΗΓΗ.spinningsm.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: