Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Βουτιά στο διάβασμα…

Ενδιαφέρουσες επιλογές για μικρά παιδιά που τρελαίνονται να κάνουν βουτιές στις σελίδες βιβλίων.

Ο φίλος μου ο ύπνος (Εκδόσεις Ψυχογιός)
Ένα λογοτεχνικό βιβλίο για ηλικίες από 2 μέχρι 4 ετών.
Το βιβλίο αυτό σκοπό έχει να συμφιλιώσει τα παιδιά με την ιδέα του ύπνου.
Μέσα από το χιούμορ και τα τρυφερά στιχάκια, η Ράνια Μπουμπουρή μας βοηθάει να εξηγήσουμε στα μικρά μας παιδιά γιατί ο ύπνος είναι φίλος μας.
O φίλος μου ο ύπνος

έρχεται να με δει το μεσημέρι…

και μου απλώνει χαμογελαστός το χέρι.

Ο φίλος μου ο ύπνος

πάντα μου ανακατεύει τα μαλλιά…

κι όταν ξυπνάω είμαι σαν σκαντζόχοιρος, παιδιά!

Ο Άρης ο τσαγκάρης (Εκδόσεις Μίνωας)

Ένα βιβλίο του Ευγένιου Τριβιζά για ηλικίες από 6 μέχρι 8 ετών. Ο Άρης είναι ένας καλόκαρδος τσαγκάρης που φτιάχνει παπούτσια για μεγάλα και μικρά ζωάκια. Μία μέρα, όμως, έχει πέσει πολύ δουλειά και ο Άρης, στην προσπάθειά του να απαντήσει σε όλους τους δύσκολους πελάτες του, μας μαθαίνει πρόσθεση, αφαίρεση και άλλα πολλά!

Από τη σειρά « Τα παραμύθια με τους αριθμούς»

Ο Όλιβερ και οι θαλάσσιες περούκες (Εκδόσεις Διόπτρα)

Ένα βιβλίο μεταφρασμένο από την Μαρία Τραϊκόγλου για ηλικίες από 6 μέχρι 12 ετών. Ο Όλιβερ ένα παιδί που έχει μεγαλώσει σε οικογένεια εξερευνητών, θα ζήσει τη μεγαλύτερη περιπέτεια της ζωής του. Μία καταπληκτική ιστορία με εκπληκτική αφήγηση, θαλάσσιες κομμώσεις και… σαρκαστικά φύκια υπόσχεται να ξετρελάνει ακόμα και τους μεγάλους!
post4life.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: