Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

Pinterest: Προσθήκη κουμπιού αγορών

Μετά το Facebook και το Twitter ήρθε και η σειρά του Pinterest να προσθέσει το κουμπί για αγορές (Buy button) των χρηστών εντός της πλατφόρμας του.
Το νέο αυτό εργαλείο προστίθεται στην ήδη υπάρχουσα παρουσία του κοινωνικού δικτύου στο τομέα των διαφημίσεων, αυξάνει τις δυνατότητες δημιουργίας επιπλέον εσόδων του και αποτελεί την απάντησή του στις αντίστοιχες εκδόσεις αγορών των facebook και Twitter.

Τα buvable pins εμφανίστηκαν αρχές Ιουνίου με μπλε χρωματισμό και βρίσκονται δίπλα από τα ήδη γνωστά στους χρήστες red pins. Οι χρήστες μπορούν πλέον να πραγματοποιήσουν αναζήτηση για τέτοιου είδους pins, βάσει των ενδιαφερόντων τους (interests).

Για παράδειγμα όταν ένας χρήστης πληκτρολογεί τον όρο αναζήτησης “μπουφάν” στη σχετική γραμμή αναζήτησης και έπειτα κάνει κλικ στο μπλε κουμπί “δείτε περισσότερα ” στην επάνω δεξιά πλευρά της εφαρμογής, το δίκτυο θα του εμφανίσει μια σειρά από τα διαθέσιμα μπουφάν. Αν ο χρήστης κλικάρει στο εμφανιζόμενο μπλε σήμα του δολαρίου (“$”), τότε θα μπορεί να εισάγει ένα όριο τιμής σε σχετική κλίμακα προς τα πάνω και προς τα κάτω. Μόλις ορισθεί μια μέγιστη τιμή, τότε θα μπορεί να δει όλα εκείνα τα μπουφάν εντός του εύρους τιμών, αγοράζοντας το αγαπημένο του.Όταν ο χρήστης κάνει τις σχετικές επιλογές με τον παραπάνω τρόπο, στη συνέχεια θα βρεθεί στο τελικό βήμα για check-out. Εκεί, θα εμφανισθούν οι διαθέσιμες επιλογές πληρωμής είτε μέσω του Apple Pay (για iOS συσκευές) είτε με χρήση πιστωτικής κάρτας. Η πλατφόρμα (όπως είναι αναμενόμενο), αποθηκεύει τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας του χρήστη/καταναλωτή και για τις μελλοντικές του συναλλαγές. Μόλις η αγορά πραγματοποιηθεί, οι χρήστες θα είναι σε θέση να επιστρέψουν αν το επιθυμούν, πίσω στη μπάρα αναζήτησης και να καρφιτσώσουν (pin it) τα αγαπημένα προϊόντα τους.

Η προσθήκη του νέου χαρακτηριστικού απλοποιεί περισσότερο τις πιθανές αγορές προς όφελος των χρηστών που πλέον μπορούν με μια μικρή αναζήτηση και προσδιορισμό δικού τους εύρους τιμών, να πλοηγηθούν στις διαθέσιμες επιλογές κάνοντας ευκολότερη την αγορά, σε μικρό χρονικό διάστημα.

Το νέο αυτό χαρακτηριστικό αυξάνει τη πρόθεση αγοράς προς όφελος και των λιανέμπορων (στο παράδειγμά μας), καθώς όσων brands τα προϊόντα έχουν παρουσία στη πλατφόρμα, αυξάνουν τις πιθανότητες πωλήσεών τους.

Οι επιχειρήσεις που η φύση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους ταιριάζει περισσότερο με το ύφος, τα χαρακτηριστικά και τον τρόπο λειτουργίας της πλατφόρμας, θα επωφεληθούν περισσότερο, διότι μέσω αυτής χτίζουν – αν δεν το έχουν ήδη κάνει- τη βάση πελατών τους (fans), και επομένως, με τους σωστούς χειρισμούς, την επίτευξη κέρδους .

Αν και το Pinterest μπαίνει τελευταίο στο παιχνίδι των αγορών (μέσω buttons) συγκριτικά με τους ανταγωνιστές του, εν τούτοις ο περισσότερο personal και visually χαρακτήρας του, θα μπορεί να του προσδώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων εξίσου δημοφιλών κοινωνικών δικτύων.

Φανταστείτε το Pinterest ως καταναλωτής (που συνδέεστε σε αυτό οποιαδήποτε χρονική στιγμή, με διαφορετικές συσκευές) σαν αριθμό από βιτρίνες καταστημάτων, κατά την αναζήτησή σας για κάποιο κοστούμι ή τσάντα βάσει συγκεκριμένων τιθέμενων χαρακτηριστικών και ανάλογης τιμής. Περιηγηθείτε εικονικά με τον ελάχιστο κόπο και χρόνο στις διαθέσιμες επιλογές. Κάντε την αγορά σας μέσω του αντίστοιχου brand. Τόσο απλά!

Ο Forrest (διευθυντής της Αμερικανικής εταιρείας λογισμικού και Marketing Demandware), δηλώνει ότι η νέα κίνηση του Pinterest αποτελεί ένα περαιτέρω βήμα εξέλιξης στο κόσμο του social commerce. Με τις αγοραστικές συνήθειες και προτιμήσεις των καταναλωτών να είναι ευμετάβλητες με το πέρασμα του χρόνου, οι πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων πρέπει να είναι ευέλικτες, ευπροσάρμοστες και ικανές να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις τους, αναπτύσσοντας λειτουργίες και υποστηρίζοντάς τες ανά πάσα στιγμή.

Τι μέλλει γεννέσθαι για το μέλλον στις αγορές;
Το νέο εργαλείο του Pinterest θα λειτουργήσει καλύτερα από τις αντίστοιχες υπάρχουσες εναλλακτικές των facebook και Twitter;

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις ερωτήσεις που προκύπτουν εύλογα τη δεδομένη χρονική στιγμή.

Το νέο χαρακτηριστικό θα γίνει άμεσα διαθέσιμο αρχικά στις iOS συσκευές τις επόμενες εβδομάδες.
spinningsm.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: