Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2015

Oι Nεοέλληνες και τα γένια

Μούσι, μούσια, αξυρισιά, goatee, κανονικά γένια – η τάση έγινε καταιγίδα και συμπαρέσυρε τους πάντες.
Στα αγγλικά τους αποκαλούν lumbersexuals.
Έχουν πλημμυρίσει τον πλανήτη, όχι μόνο την Ελλάδα, και τους βλέπουμε σε κάθε γωνιά του δρόμου.
Άντρας φρεσκοξυρισμένος μοιάζει πια σαν τη μύγα μες στο γάλα.
Η μόδα που ξεκίνησε στις παρέες από τον grunge τύπο ή τον χίπστερ για να περάσει στους ωραιοπαθείς που είδαν ότι τους πάνε και τα γένια, ξεχύθηκε στον γενικό πληθυσμό.
Μαζί με τα γένια κλαίνε και οι εταιρείες πωλήσεων.


Σύμφωνα με στοιχεία που παραχώρησε η εταιρεία Nielsen στην «Καθημερινή» για τις πωλήσεις αφρών ξυρίσματος και λεπίδων στα ελληνικά σούπερ μάρκετ (τα στοιχεία αφορούν καταστήματα τροφίμων μεγαλύτερα των 100 τ.μ. σε ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη – εξαιρούνται τα νησιά Ιονίου και Αιγαίου, LIDL, Μαρινόπουλος και Σκλαβενίτης), δείχνουν σαφή μείωση πωλήσεων.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις των αφρών ξυρίσματος έφτασαν το 2013 τα 6.219.687 ευρώ, από 7.306.893 ευρώ το 2011 και 6.606.854 το 2012 (διαδοχική μείωση 9,6% και 5,9%).
Αντίστοιχα, οι συσκευασίες αφρών ξυρίσματος που πωλήθηκαν μέσω των σούπερ μάρκετ έπεσαν από 2.422.583 το 2011 σε 2.269.551 το 2012 και 2.162.181 το 2013 (ποσοστιαία μεταβολή 6,3% και 4,7%).
Μαζί με τα γένια κλαίνε και οι εταιρείες πωλήσεων.
Σύμφωνα με στοιχεία που παραχώρησε η εταιρεία Nielsen στην «Καθημερινή» για τις πωλήσεις αφρών ξυρίσματος και λεπίδων στα ελληνικά σούπερ μάρκετ (τα στοιχεία αφορούν καταστήματα τροφίμων μεγαλύτερα των 100 τ.μ. σε ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη – εξαιρούνται τα νησιά Ιονίου και Αιγαίου, LIDL, Μαρινόπουλος και Σκλαβενίτης), δείχνουν σαφή μείωση πωλήσεων.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις των αφρών ξυρίσματος έφτασαν το 2013 τα 6.219.687 ευρώ, από 7.306.893 ευρώ το 2011 και 6.606.854 το 2012 (διαδοχική μείωση 9,6% και 5,9%).
Αντίστοιχα, οι συσκευασίες αφρών ξυρίσματος που πωλήθηκαν μέσω των σούπερ μάρκετ έπεσαν από 2.422.583 το 2011 σε 2.269.551 το 2012 και 2.162.181 το 2013 (ποσοστιαία μεταβολή 6,3% και 4,7%).
Τα «Χανιώτικα Νέα» έκαναν και... δημοσκόπηση στον δρόμο της πόλης για να κατανοήσουν αυτό το φαινόμενο. Ιδού τι απάντησαν τα αγόρια των Χανίων:
ΑΝΤΩΝΗΣ: «Το μούσι είναι μια παλιά μόδα που ανακυκλώνεται.
Οι άντρες γενικά προτιμούν να περιποιούνται μόνοι τους τα μούσια τους, είναι λίγοι εκείνοι που επισκέπτονται κουρεία», μας είπε ο Αντώνης, που διατηρεί ανδρικό κομμωτήριο στο κέντρο της πόλης.

ΝΙΚΟΣ: «Τα τελευταία 2-3 χρόνια έχω μούσι, επειδή μ' αρέσει και επειδή είναι στη μόδα.
Αν δε μου ταίριαζε, δε νομίζω να το υιοθετούσα.
Σίγουρα όλοι επηρεαζόμαστε με αυτό που βλέπουμε», ανέφερε ο Νίκος, που έχει υιοθετήσει το συγκεκριμένο στιλ.

ΜΑΝΩΛΗΣ: «Σίγουρα το μούσι οι άντρες δεν το υιοθετούν για λόγους οικονομίας.
Συνήθως η μόδα δημιουργείται από τους διάσημους.
Ξεκίνησε με το αξύριστο 2-3 ημερών και τώρα με πολύ έντονο μούσι, τύπου σπαρτιάτικο», επεσήμανε ο Μανώλης, που διατηρεί ανδρικό κομμωτήριο στα Χανιά.

ΗΛΙΑΣ: «Η συγκεκριμένη μόδα ήρθε στην Ελλάδα πριν την κρίση.
Πολλοί έχουν μούσι λόγω πένθους, το οποίο είναι βέβαια και χαρακτηριστικό της Κρήτης.
Οι υπόλοιποι θεωρώ ότι το κάνουν λόγω μόδας.
Οφείλεται και στις γυναίκες, που στις περισσότερες αρέσουν τα μούσια».

ΚΩΣΤΑΣ: «Μου αρέσει, δεν είναι για λόγους οικονομίας».
«Δεν νομίζω πως είναι θέμα οικονομίας.
Ίσα ίσα, που πληρώνω πάρα πολλά χρήματα για την περιποίηση και την αισθητική μου.
εν ακολουθώ τη μόδα, μου αρέσει και γι' αυτό τα τελευταία χρόνια αφήνω γένια».

ΛΟΥΚΑΣ: «Είναι θέμα άποψης, αρκεί να μπορείς να το υποστηρίξεις και σαν φιλοσοφία, τρόπο ζωής (χίπστερ). Από εκεί και πέρα, εάν μπορείς να τα καταφέρεις μόνος σου, είναι και θέμα οικονομίας».
newsmessinia.blogspot.com






Δεν υπάρχουν σχόλια: